Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No właśnie nie wiem czy coś takiego jest, myśłałem że tak :/ Myśłałem, że tu leży wina tego, że kręgle mi się same przewracają po ustawieniu ich w reactorze...

Napisano

A no wlasnie, bylo mowic, ze chodzi o Reactora.

 

Nie wiem jak w rzeczywistosci zbudowane sa kregle, ale mozesz kazdemu dodac ciezki kawalek metalu (powiedzmy ;) ) w dolnej czesci, zeby sie nie wywracal tak latwo.

Napisano

Aż odpaliłem tutki maxowe, bo mnie temat zainteresował :)

Trzeba zrobić coś takiego:

-wewnątrz kręgla stworzyć małego boxa

-dołączyć go do kolekcji RB i nadać mu duuuuząąą masę (w zakładce properties)

-zaznaczyć tego boxa i kręgiel -> stworzyć grupę

 

włala:]

Napisano

A mi srodek ciezkosci to kojarzy sie z dodawaniem szkieletu na obiekt, ale moze sie myle, a pivot point to chyba zwiazany jest z kreceniem obiektu ;](mam nadzieje ze mnie rozumiecie) i nic nie ma zwiazanego z reactorem, ale moze sie myle. Gdybys Kłobuc jeszcze napisal na co ci on potrzebny to bylo by lawtiwej :).pozdrooffka

Napisano

Sorki :D, ale nie wiem dalej o co mu chodzilo ;], szczegolnie ze tak jak on nie mam o tych tutoriali. Thx, ze mnie poinformowales, bo qrcze bym sie zamartwial caly wieczor :D. Sorry one more time, ale nie zauwazylem, ze odpowiedz juz padla.

Napisano

hhmmm w truespace jest to zdecydowaie prostrze :) jest taka opcja \"center of rotation\" i \"center of object\'s gravity\" bezproblemowo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności