Jump to content

Środek ciężkości


Nimrod
 Share

Recommended Posts

A no wlasnie, bylo mowic, ze chodzi o Reactora.

 

Nie wiem jak w rzeczywistosci zbudowane sa kregle, ale mozesz kazdemu dodac ciezki kawalek metalu (powiedzmy ;) ) w dolnej czesci, zeby sie nie wywracal tak latwo.

Link to comment
Share on other sites

Aż odpaliłem tutki maxowe, bo mnie temat zainteresował :)

Trzeba zrobić coś takiego:

-wewnątrz kręgla stworzyć małego boxa

-dołączyć go do kolekcji RB i nadać mu duuuuząąą masę (w zakładce properties)

-zaznaczyć tego boxa i kręgiel -> stworzyć grupę

 

włala:]

Link to comment
Share on other sites

A mi srodek ciezkosci to kojarzy sie z dodawaniem szkieletu na obiekt, ale moze sie myle, a pivot point to chyba zwiazany jest z kreceniem obiektu ;](mam nadzieje ze mnie rozumiecie) i nic nie ma zwiazanego z reactorem, ale moze sie myle. Gdybys Kłobuc jeszcze napisal na co ci on potrzebny to bylo by lawtiwej :).pozdrooffka

Link to comment
Share on other sites

Sorki :D, ale nie wiem dalej o co mu chodzilo ;], szczegolnie ze tak jak on nie mam o tych tutoriali. Thx, ze mnie poinformowales, bo qrcze bym sie zamartwial caly wieczor :D. Sorry one more time, ale nie zauwazylem, ze odpowiedz juz padla.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy