Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy da się, a jeśli tak to w jaki sposób zmienić środek ciężkości obiektu? Z góry dzeiki za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No właśnie nie wiem czy coś takiego jest, myśłałem że tak :/ Myśłałem, że tu leży wina tego, że kręgle mi się same przewracają po ustawieniu ich w reactorze...

Napisano

A no wlasnie, bylo mowic, ze chodzi o Reactora.

 

Nie wiem jak w rzeczywistosci zbudowane sa kregle, ale mozesz kazdemu dodac ciezki kawalek metalu (powiedzmy ;) ) w dolnej czesci, zeby sie nie wywracal tak latwo.

Napisano

Aż odpaliłem tutki maxowe, bo mnie temat zainteresował :)

Trzeba zrobić coś takiego:

-wewnątrz kręgla stworzyć małego boxa

-dołączyć go do kolekcji RB i nadać mu duuuuząąą masę (w zakładce properties)

-zaznaczyć tego boxa i kręgiel -> stworzyć grupę

 

włala:]

Napisano
  • Autor

Thanks a lot.

 

Zaraz biorę się za testowanie.

 

Ja nie mam takich tutoriali :( Skąd są? Z 6?

Napisano

A mi srodek ciezkosci to kojarzy sie z dodawaniem szkieletu na obiekt, ale moze sie myle, a pivot point to chyba zwiazany jest z kreceniem obiektu ;](mam nadzieje ze mnie rozumiecie) i nic nie ma zwiazanego z reactorem, ale moze sie myle. Gdybys Kłobuc jeszcze napisal na co ci on potrzebny to bylo by lawtiwej :).pozdrooffka

Napisano

Sorki :D, ale nie wiem dalej o co mu chodzilo ;], szczegolnie ze tak jak on nie mam o tych tutoriali. Thx, ze mnie poinformowales, bo qrcze bym sie zamartwial caly wieczor :D. Sorry one more time, ale nie zauwazylem, ze odpowiedz juz padla.

Napisano

hhmmm w truespace jest to zdecydowaie prostrze :) jest taka opcja \"center of rotation\" i \"center of object\'s gravity\" bezproblemowo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności