Gość tenma1 Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Cześć używam 3ds max 2008 to importowania kości pewnego formatu (plugin jest tylko pod tą wersje) a exporter jest tylko pod max7. W każdym razie gdy wczytam w max 2008 kości, leżą we własciwym miejscu. Gdy zapisze do 3ds i otworze w max 7 są pozmieniane miejscami lub połowy w ogóle nie ma. Wiecie jak poprawnie przenieść kości ?
Camel Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Nie wiem, ale moze FBX albo importer/eksporter z/do formatu COLLADA OpenCollada, jest lepszy od standardowej collady w 3ds max, obsługuje on szkielety do animacji, oraz ich animację, stosuje się to czasem do niektórych enginów do tworzenia gier http://www.opencollada.org/download.html Nie próbowałem, nie znam się ale możesz zobaczyć co i jak Jeśli się przydało, możesz dzięknąć ( ale spróbuj koniecznie :) )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się