Napisano 25 Wrzesień 201014 l Cześć używam 3ds max 2008 to importowania kości pewnego formatu (plugin jest tylko pod tą wersje) a exporter jest tylko pod max7. W każdym razie gdy wczytam w max 2008 kości, leżą we własciwym miejscu. Gdy zapisze do 3ds i otworze w max 7 są pozmieniane miejscami lub połowy w ogóle nie ma. Wiecie jak poprawnie przenieść kości ?
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Nie wiem, ale moze FBX albo importer/eksporter z/do formatu COLLADA OpenCollada, jest lepszy od standardowej collady w 3ds max, obsługuje on szkielety do animacji, oraz ich animację, stosuje się to czasem do niektórych enginów do tworzenia gier http://www.opencollada.org/download.html Nie próbowałem, nie znam się ale możesz zobaczyć co i jak Jeśli się przydało, możesz dzięknąć ( ale spróbuj koniecznie :) )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto