Skocz do zawartości

Obiekt 3d: WoW orc


indian

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zetnij go do 2500-3000 (lub nawet do 500-1500 jeśli ma być naprawde low-low). Na mordzie za gesto, kucyk na głowie co go widać na siatce to można zrobić na 5-ściennym cylindrze, oczy podobnie, 6-trisowe pólkule wystarczą.

Zeby na lekko zaokrąglonym planie wystarczą.

Uszy też zaledwie na kilku trisach winny być zrobione.

 

Mesh na korpusie, zła budowa - strata trisów.

Na dłoniach strata trisów, za gęste loopy w poprzek.

To, że coś wydaje się mniejsze nie znaczy, że ma być bardziej skomplikowane geometrycznie, a nawet wręcz przeciwnie.

 

Jak na pierwsze starcie to spoko, pomysl dobrze, czy chcesz low-poly nadające się do mmo i na komórki czy raczej next genowy model bo teraz jesteś tak pomiędzy.

Jeśli low, to tak jak napisałem, tnij geo tam gdzie jest ono niepotrzebne i nic nie wnosi do bryły i sylwetki modelu.

Jeśli odwrotnie, też tnij geo, tam gdzie ono nic nie wnosi do bryły:) Ale wówczas niech bryła nie będzie kanciasta tam gdzie nie powinna, np u Ciebie na butach.

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności