Napisano 27 Wrzesień 201014 l Czołem, przedstawiam moje pierwsze starcie z postaciami low poly, na razie mam sam model który czeka niecierpliwie na mapowanie :) salut. Edytowane 27 Wrzesień 201014 l przez indian low poly, WoW, orc
Napisano 27 Wrzesień 201014 l nigdy nie lubiłem phonga na low poly. przegiąłeś chyba z detalami twarzy w porównaniu z resztą.
Napisano 27 Wrzesień 201014 l palce jakies takie kwadratowe i wogole nie ma detalu, pasow czaszek etc, a to zmienia siatke... topor nie najlepiej wyglada...
Napisano 27 Wrzesień 201014 l Zetnij go do 2500-3000 (lub nawet do 500-1500 jeśli ma być naprawde low-low). Na mordzie za gesto, kucyk na głowie co go widać na siatce to można zrobić na 5-ściennym cylindrze, oczy podobnie, 6-trisowe pólkule wystarczą. Zeby na lekko zaokrąglonym planie wystarczą. Uszy też zaledwie na kilku trisach winny być zrobione. Mesh na korpusie, zła budowa - strata trisów. Na dłoniach strata trisów, za gęste loopy w poprzek. To, że coś wydaje się mniejsze nie znaczy, że ma być bardziej skomplikowane geometrycznie, a nawet wręcz przeciwnie. Jak na pierwsze starcie to spoko, pomysl dobrze, czy chcesz low-poly nadające się do mmo i na komórki czy raczej next genowy model bo teraz jesteś tak pomiędzy. Jeśli low, to tak jak napisałem, tnij geo tam gdzie jest ono niepotrzebne i nic nie wnosi do bryły i sylwetki modelu. Jeśli odwrotnie, też tnij geo, tam gdzie ono nic nie wnosi do bryły:) Ale wówczas niech bryła nie będzie kanciasta tam gdzie nie powinna, np u Ciebie na butach. pozdrawiam!
Napisano 27 Wrzesień 201014 l wizualnie morda spoko - w wowie tak samo wyglda za to stopy zdecydowanie za wielkie gram czasem w wowa wiem co mowie :) jesli chodzi o siatke , to chyba chlosty slownej nie dostales tylko za te kolce an toporze (za durzo tri) zapowoada sie spoko
Napisano 27 Wrzesień 201014 l Obwód w bicepsie równy temu na żebrach, ale może orkowie tak mają. Bardzo nierówna gęstość siatki: buty - głowa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto