Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Przedstawiam moją najnowszą pracę, zrobiłem ją głównie po to by doskonalić się w modelingu hard-surface. Projekt robota mojego autorstwa, ale niektóre elementy zrobiłem na podstawie różnych konceptów znalezionych w sieci. Później wrzucę parę innych ujęć, wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam

 

soft: 3ds max + vray

 

slbuL.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przy koncepcie warto pracować tak by była widoczna skala. Tu masz z jednej strony elementy wspierające konstrukcję (to zgrubienia przy udach bicepsie) a z drugiej duże śrubki. Przez to wygląda jak zabawkowa wersja prawdziwego robota.

Napisano

Poszczególne elementy sprawiaja wrażenie jakbys jednak nie w pełni panował nad kształtem. Troche to wszystko przypadkowe na zasadzie "tak wyszło no to tak zostawiłem"

Napisano

Ja do kształtu się nie przyczepiam. Masz tam dziwnie rozrzażone krawędzie. Możliwe że te odbicia mapowane mają słońce które wypadałoby za plecami robota.

Napisano

Dzięki za komentarze, co do bryły to zdaję sobie sprawę z tego że można by parę rzeczy lepiej zrobić ale to była moja pierwsza tego typu praca więc myślę że i tak nie najgorzej wyszło. Jeśli chodzi o te prześwietlenia na krawędziach to faktycznie dziwne, studio wykonałem na podstawie jednego tutoriala i jeszcze nie rozgryzłem wszystkich ustawień które zmieniałem więc możliwe dac77 że masz racje. Wrzucam jeszcze 2 rendery + clay, na tym renderze z bliska odbicia wydają się być jakieś dziwne co mogło by sugerować że model jest nierówny. Model imho jest ok i chyba musiałem studio źle ustawić. Pozdrawiam

RrIB6.jpggfQyo.jpgv4CEq.jpg

Napisano

Plastik nie ma takiego falloffu, przez co twój materiał wygląda nienaturalnie. Metal też nie bardzo. Wygląda troszkę na srebrzony plastik. Co do samej konstrukcji to stopy najgorsze - wyglądają jak przypadkowo dosztukowane kawałki armatury.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności