koovert Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 Cześć. Przedstawiam moją najnowszą pracę, zrobiłem ją głównie po to by doskonalić się w modelingu hard-surface. Projekt robota mojego autorstwa, ale niektóre elementy zrobiłem na podstawie różnych konceptów znalezionych w sieci. Później wrzucę parę innych ujęć, wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam soft: 3ds max + vray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 przy koncepcie warto pracować tak by była widoczna skala. Tu masz z jednej strony elementy wspierające konstrukcję (to zgrubienia przy udach bicepsie) a z drugiej duże śrubki. Przez to wygląda jak zabawkowa wersja prawdziwego robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pabulo Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 Poszczególne elementy sprawiaja wrażenie jakbys jednak nie w pełni panował nad kształtem. Troche to wszystko przypadkowe na zasadzie "tak wyszło no to tak zostawiłem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 Ja do kształtu się nie przyczepiam. Masz tam dziwnie rozrzażone krawędzie. Możliwe że te odbicia mapowane mają słońce które wypadałoby za plecami robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koovert Napisano 5 Październik 2010 Autor Share Napisano 5 Październik 2010 Dzięki za komentarze, co do bryły to zdaję sobie sprawę z tego że można by parę rzeczy lepiej zrobić ale to była moja pierwsza tego typu praca więc myślę że i tak nie najgorzej wyszło. Jeśli chodzi o te prześwietlenia na krawędziach to faktycznie dziwne, studio wykonałem na podstawie jednego tutoriala i jeszcze nie rozgryzłem wszystkich ustawień które zmieniałem więc możliwe dac77 że masz racje. Wrzucam jeszcze 2 rendery + clay, na tym renderze z bliska odbicia wydają się być jakieś dziwne co mogło by sugerować że model jest nierówny. Model imho jest ok i chyba musiałem studio źle ustawić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 6 Październik 2010 Share Napisano 6 Październik 2010 Plastik nie ma takiego falloffu, przez co twój materiał wygląda nienaturalnie. Metal też nie bardzo. Wygląda troszkę na srebrzony plastik. Co do samej konstrukcji to stopy najgorsze - wyglądają jak przypadkowo dosztukowane kawałki armatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi