Skocz do zawartości

Postac 3d: Qbot


koovert

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Przedstawiam moją najnowszą pracę, zrobiłem ją głównie po to by doskonalić się w modelingu hard-surface. Projekt robota mojego autorstwa, ale niektóre elementy zrobiłem na podstawie różnych konceptów znalezionych w sieci. Później wrzucę parę innych ujęć, wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam

 

soft: 3ds max + vray

 

slbuL.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

przy koncepcie warto pracować tak by była widoczna skala. Tu masz z jednej strony elementy wspierające konstrukcję (to zgrubienia przy udach bicepsie) a z drugiej duże śrubki. Przez to wygląda jak zabawkowa wersja prawdziwego robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze, co do bryły to zdaję sobie sprawę z tego że można by parę rzeczy lepiej zrobić ale to była moja pierwsza tego typu praca więc myślę że i tak nie najgorzej wyszło. Jeśli chodzi o te prześwietlenia na krawędziach to faktycznie dziwne, studio wykonałem na podstawie jednego tutoriala i jeszcze nie rozgryzłem wszystkich ustawień które zmieniałem więc możliwe dac77 że masz racje. Wrzucam jeszcze 2 rendery + clay, na tym renderze z bliska odbicia wydają się być jakieś dziwne co mogło by sugerować że model jest nierówny. Model imho jest ok i chyba musiałem studio źle ustawić. Pozdrawiam

RrIB6.jpggfQyo.jpgv4CEq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności