viater Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Potrzebuję stworzyć coś podobnego jak na załączonym obrazku. Macie jakieś pomysły jak się do tego zabrać?
qbaqbaMAX3D Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 cześć:) zrobił bym to fiberem ale mogę się mylić i pewno są prostsze sposoby?
pYo Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Skomplikowane układy krzywych można uzyskać przerabiając symulacje cząsteczek na polychainy, tutaj plugin: http://www.splotchdog.com/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=39 Aalbo na przykład przy pomocy narzędzia do fiberFX. Sposób jak wyrenderować krzywe tak żeby miały grubość w załączniku (działa też z dowolnymi materiałami).
qbaqbaMAX3D Napisano 27 Październik 2010 Napisano 27 Październik 2010 moze Ci się przyda - co prawda tut pisany pod maxa ale w tym przypadku żaden problem. i RF:) - dobra okazja z rodzącym się TU kolejnym trendem;) http://www.creativecrash.com/tutorials/making-an-anemone-in-realflow#tabs
viater Napisano 30 Październik 2010 Autor Napisano 30 Październik 2010 No wypas. Dzięki Kuba. To było dla kumpla, a on już chyba pchnął projekt. Jednak na przyszłość się przyda. Swoją drogą obserwuję forum i widzę że prężnie działasz. To cieszy. Pytanie przy okazji: czy znasz lub ktoś inny czy zna jakiś tut do riggowania samochodu. Chodzi o to żeby się nie narobić potem przy animacji: obracanie kół odpowiednie do prędkości, balas na zakrętach, skrętne koła.... a i jeszcze trzymanie- nie zapadanie się na powierzchni drogi? Domyślam się że trzeba się nagrzebać w expressionsach, albo jakiś plug tylko free bo projekt będzie bez budżetowy.
narwik Napisano 30 Październik 2010 Napisano 30 Październik 2010 Jest też zakręcona, ale dosyć potężna metoda. Wysyłasz emitter emitterów. Emitter główny odpowiada za emisję Twoich "linii 3D". Patent polega na tym, że do każdego głównego particla podczepiasz mikro-emitter, który zostawia po swojej drodze nieruchome cząstki. Potęga polega na tym, że każda cząstka ma swój wiek, co umożliwia animowanie właściwości tak powstałych lini - kolor, grubość, przeźroczystość, no tego typu rzeczy. Zresztą co ja będę się rozpisywać, zajrzyj na DVD z contentem : )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się