Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam,

mam problem z odpowiednim wyrenderowaniem (vray) tekstury dachu + bump. Jeden dach jest ok ale ten po lewej nie ma refleksow swiatla jak ten obok. prosze o porade co z tym zrobic. dodam ze jest to ten sam material a dachy stanowia jeden obiekt i maja jeden uvw map

zalaczam foto

51255375.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bump tak ma.

Dachówka, przynajmniej wg mnie, to obok roślinności, jeden z najbardziej wymagających rzeczy w exteriorach. Bump nie załatwi sprawy, bedzie robił takie cuda jak u ciebie, kiedy zmienisz kąt padania światła albo pozycję kamery. Ale displacement na pewno sobie da radę.

Napisano
  • Autor
bump tak ma.

Dachówka, przynajmniej wg mnie, to obok roślinności, jeden z najbardziej wymagających rzeczy w exteriorach. Bump nie załatwi sprawy, bedzie robił takie cuda jak u ciebie, kiedy zmienisz kąt padania światła albo pozycję kamery. Ale displacement na pewno sobie da radę.

 

tylko jak uzyc tego displacementa? gdy dodaje mape z bumpa tam i ustawiam go w MAPS na 3 to znow oba dachy roznia sie diametralnie. jeden ma jakis zarays dispa natomiast drugi jest spalony po renderze, calkowicie bialy z malymi fragmentami disp

jak zmienie swiatlo to bedzie dalej podoba syt, jeden bedzie ok drugi nie...

Napisano

mape z disp. włóż w VrayDisplacement (modifier).

ustaw na 2d

-res na 4096

-precis na 16

takie ustawienia dałem niedawno u siebie, a miałem podobną dachówkę, i dobrze wyszło.

Napisano

Chodzi o wysokość światła, którego odbicie od dachówki powoduje specular. Tak masz teraz ustawioną kamerę i światło, że kąt odbicia (powodujący spec) łapie tylko daszek niżej. Moim zdanie, masz za nisko ustawione to światło.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.