natas Napisano 20 Październik 2010 Napisano 20 Październik 2010 Jak w 3ds max 2010 uzyskać podobne efekty do przedstawionych w od 0:40 sec lub co wygoogl-owywać bo jak wpisywałem fluid czy water to nie zupełnie mogłem coś zadowalającego znaleźć
torm Napisano 20 Październik 2010 Napisano 20 Październik 2010 może... http://www.youtube.com/watch?v=wQ9_zFAk1EM
wesol Napisano 20 Październik 2010 Napisano 20 Październik 2010 tworzysz system cząsteczek w Pflow i podłączasz BlobMesha(Compound Objects), ew korzystasz z dodatkowych pluginów, np. glu3d jest to wbudowany(działa w 3ds) plugin albo jak pisze torm używasz zewnątrz aplikacji. http://www.cmivfx.com/productpages/product.aspx?name=Blender_Advanced_Fluid_Dynamics to jest tutorial do blendera, screeny bardzo mi przypominają filmik który dałeś. Widziałem gdzieś script do exportu fluidow z blendera do maxa, wiec z tym problemów powinno być. Tyle ode mnie, wiec wiedzy nie posiadam :) 1
natas Napisano 22 Październik 2010 Autor Napisano 22 Październik 2010 RealFlow bym na razie odpuścił po maluczku samego maxa chcę najpierw z lekka okiełznać :D .Więc chyba Pflow na początek lepszy będzie ...Dzieki chłopaki .
tmdag Napisano 24 Październik 2010 Napisano 24 Październik 2010 afaik max nie posiada SPH wiec poprostu nie uzyskasz tego co daja ci programy z sph
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się