Napisano 20 Październik 201014 l Jak w 3ds max 2010 uzyskać podobne efekty do przedstawionych w od 0:40 sec lub co wygoogl-owywać bo jak wpisywałem fluid czy water to nie zupełnie mogłem coś zadowalającego znaleźć
Napisano 20 Październik 201014 l tworzysz system cząsteczek w Pflow i podłączasz BlobMesha(Compound Objects), ew korzystasz z dodatkowych pluginów, np. glu3d jest to wbudowany(działa w 3ds) plugin albo jak pisze torm używasz zewnątrz aplikacji. http://www.cmivfx.com/productpages/product.aspx?name=Blender_Advanced_Fluid_Dynamics to jest tutorial do blendera, screeny bardzo mi przypominają filmik który dałeś. Widziałem gdzieś script do exportu fluidow z blendera do maxa, wiec z tym problemów powinno być. Tyle ode mnie, wiec wiedzy nie posiadam :)
Napisano 22 Październik 201014 l Autor RealFlow bym na razie odpuścił po maluczku samego maxa chcę najpierw z lekka okiełznać :D .Więc chyba Pflow na początek lepszy będzie ...Dzieki chłopaki .
Napisano 24 Październik 201014 l afaik max nie posiada SPH wiec poprostu nie uzyskasz tego co daja ci programy z sph
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto