Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak w 3ds max 2010 uzyskać podobne efekty do przedstawionych w

od 0:40 sec lub co wygoogl-owywać bo jak wpisywałem fluid czy water to nie zupełnie mogłem coś zadowalającego znaleźć
  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 905
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tworzysz system cząsteczek w Pflow i podłączasz BlobMesha(Compound Objects), ew korzystasz z dodatkowych pluginów, np. glu3d jest to wbudowany(działa w 3ds) plugin albo jak pisze torm używasz zewnątrz aplikacji.

 

http://www.cmivfx.com/productpages/product.aspx?name=Blender_Advanced_Fluid_Dynamics

to jest tutorial do blendera, screeny bardzo mi przypominają filmik który dałeś. Widziałem gdzieś script do exportu fluidow z blendera do maxa, wiec z tym problemów powinno być.

 

Tyle ode mnie, wiec wiedzy nie posiadam :)

Napisano
  • Autor

RealFlow bym na razie odpuścił po maluczku samego maxa chcę najpierw z lekka okiełznać :D .Więc chyba Pflow na początek lepszy będzie ...Dzieki chłopaki .

Napisano

afaik max nie posiada SPH wiec poprostu nie uzyskasz tego co daja ci programy z sph

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności