Skocz do zawartości

Fluid w maxie


natas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

tworzysz system cząsteczek w Pflow i podłączasz BlobMesha(Compound Objects), ew korzystasz z dodatkowych pluginów, np. glu3d jest to wbudowany(działa w 3ds) plugin albo jak pisze torm używasz zewnątrz aplikacji.

 

http://www.cmivfx.com/productpages/product.aspx?name=Blender_Advanced_Fluid_Dynamics

to jest tutorial do blendera, screeny bardzo mi przypominają filmik który dałeś. Widziałem gdzieś script do exportu fluidow z blendera do maxa, wiec z tym problemów powinno być.

 

Tyle ode mnie, wiec wiedzy nie posiadam :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności