Napisano 11 Grudzień 201113 l Autor Witam, Wracam po przerwie. Wklejam dwa clay-e związane z pracą inżynierską. Powoli będę się zabierał za materiały. Wszystkie opinie i wytykanie błędów mile widziane. Pozdrawiam! 1: 2:
Napisano 29 Styczeń 201213 l Autor Witam po przerwie. Dla relaksu próbuję zrobić taka sobie scenkę. I mam do Was pytanie. Jak najłatwiej zrobić ten tatarak, żeby wyglądał naturalnie? Chodzi mi o sposób rozprzestrzenienia go. Próbowałem arrayem, ale ręczna robota przy zmianie każdego źdźbła jest zbyt monotonna. Całość jest póki co "bazą". Pozdrawiam
Napisano 29 Styczeń 201213 l wymodelować kilka wariantów trawy, zapisać jako proxy i rozmieszczac przy pomocy np. advanced paintera.
Napisano 29 Styczeń 201213 l wszedzie masz bardzo ostre krawedzie, przez co nie załamuje sie na nich naturalnie swiatło.
Napisano 30 Styczeń 201213 l Autor velendil wiem wiem, ale dzięki za uwagę :) arturskoczek sprawdzę, ale wolałbym jakiś sposób bez dodatków czekam ofc na inne propozycje.
Napisano 30 Styczeń 201213 l Jak bez 'dodatków' to możesz spróbować particlami rozmieszczać z losową rotacją i skalowaniem. Albo najprościej scatterem :) Edytowane 30 Styczeń 201213 l przez arturskoczek
Napisano 30 Styczeń 201213 l advanced paintera to darmowy skrypt. Mimo ze sie tak wzbraniasz od dodatkow (nie wiem dlaczego) polecam sie z nim zapoznac, bardzo przydatny i moze usprawnic prace, zwlaszcza ze jest za free. A jesli juz tak koniecznie chcesz bez dododatkow to tak jak zostalo juz napisane mozesz sprobowac particlami, albo scatterem albo jak masz maxa 2011 lub w zwyz to w Graphite Modeling Tools jest Object Painter ktory robi to samo co Advanced Painter
Napisano 10 Luty 201213 l Autor Po Waszych namowach skusiłem się na ten skrypcik i jestem zadowolony :) Nie wykorzystałem jeszcze jego możliwości. Teraz mały up bo mało czasu. Będę próbował uderzać w takie poranne klimaty. (Pewnie wyszedł wieczór ;D) EDIT: Jeszcze takie ujęcie zrobione. Ofc trochę PS. Oceny mile widziane. (troszkę mi się źle wstawiło tło ) Edytowane 10 Luty 201213 l przez kamiltsn
Napisano 11 Luty 201213 l Witam. Tak się zastanawiam, czytasz posty innych użytkowników? Odpowiedz na Twoje pytanie, padła już kilka razy. Pozdrawiam, ciekawe prace :)
Napisano 11 Luty 201213 l Autor Lowcst Czytam czytam, ale Twojej wypowiedzi akurat nie kumam :P Na jakie pytanie ?? Wtf...
Napisano 12 Luty 201213 l Drugi obrazek nawet spoko, popracuj nad materialami bo wygladaj sztucznie.... Pozdro
Napisano 25 Luty 201213 l Autor Drodzy użytkownicy proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. [ATTACH=CONFIG]84827[/ATTACH] Chodzi mi o to żeby usunąć te czarne wypełnienia. Już tłumaczę. Korzystam z blend material gdzie wykorzystuje "czerwony" materiał jako podkład, materiał z tekstem, oraz maskę. W tekście i masce wyłączyłem tile bo nie chce powielenia, a poligony są dość szerokie. No i interactive próbowałem już na wszystkich slotach i nic ;/ Kiedyś już miałem podobny problem i uporałem się z nim, ale długo już nie siedziałem przy maxie i nie pamiętam :( Z góry dzięki.
Napisano 9 Marzec 201213 l Autor Renderer to mental. Ustawienia widoczne poniżej. Kolejno od lewej: materiał nakładany na wybrane polygony (poprzez id), textura wykorzystywana do maski oraz jej ustawienie. Dwóch pierwszych slotów nie pokazuje bo pierwszy to zwykły Arch&Design (plastik czerwony), a drugi to to samo tylko w slocie diffuse wrzucona textura (podoba do maski tyle, że z kodem kreskowym xD ), która ustawienia ma te same co maska ( tile off). P.S Tekst to ściema, żeby tylko coś bylo napisane ;]
Napisano 10 Marzec 201213 l Nie wiem jak to sie w mentalu, ale ja w vray'u mialem takie problemy jak mialem maske taka jak ty. tzn sprobuj zrobic na odwort to co masz na masce biale zrob czarne a co czarne biale, i zmien kolejnosci materialow ma materiale blend. Tylko jak bedziesz robil nowa maske to nie rob tylko invert w maxie, tylko zrob to np PS-ie. Nie wiem czy to pomoze ale jak mialem takie problemy z vrayem i to dzialalo
Napisano 10 Marzec 201213 l Autor Dzięki wielkie Pawelkos zamiana miejsc pomogła :D dzięki jeszcze raz :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto