Skocz do zawartości

Teczka 3D: Całość pracy


kamiltsn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam po przerwie.

 

Dla relaksu próbuję zrobić taka sobie scenkę. I mam do Was pytanie. Jak najłatwiej zrobić ten tatarak, żeby wyglądał naturalnie? Chodzi mi o sposób rozprzestrzenienia go. Próbowałem arrayem, ale ręczna robota przy zmianie każdego źdźbła jest zbyt monotonna.

 

Całość jest póki co "bazą".

testkbq.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

advanced paintera to darmowy skrypt. Mimo ze sie tak wzbraniasz od dodatkow (nie wiem dlaczego) polecam sie z nim zapoznac, bardzo przydatny i moze usprawnic prace, zwlaszcza ze jest za free. A jesli juz tak koniecznie chcesz bez dododatkow to tak jak zostalo juz napisane mozesz sprobowac particlami, albo scatterem albo jak masz maxa 2011 lub w zwyz to w Graphite Modeling Tools jest Object Painter ktory robi to samo co Advanced Painter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Po Waszych namowach skusiłem się na ten skrypcik i jestem zadowolony :) Nie wykorzystałem jeszcze jego możliwości.

Teraz mały up bo mało czasu. Będę próbował uderzać w takie poranne klimaty. (Pewnie wyszedł wieczór ;D)

testxdmn.jpg

 

EDIT:

Jeszcze takie ujęcie zrobione. Ofc trochę PS. Oceny mile widziane. (troszkę mi się źle wstawiło tło )

testyq.jpg

Edytowane przez kamiltsn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy użytkownicy proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

[ATTACH=CONFIG]84827[/ATTACH]

Chodzi mi o to żeby usunąć te czarne wypełnienia. Już tłumaczę.

Korzystam z blend material gdzie wykorzystuje "czerwony" materiał jako podkład, materiał z tekstem, oraz maskę. W tekście i masce wyłączyłem tile bo nie chce powielenia, a poligony są dość szerokie. No i interactive próbowałem już na wszystkich slotach i nic ;/ Kiedyś już miałem podobny problem i uporałem się z nim, ale długo już nie siedziałem przy maxie i nie pamiętam :(

 

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renderer to mental. Ustawienia widoczne poniżej. Kolejno od lewej: materiał nakładany na wybrane polygony (poprzez id), textura wykorzystywana do maski oraz jej ustawienie.

Dwóch pierwszych slotów nie pokazuje bo pierwszy to zwykły Arch&Design (plastik czerwony), a drugi to to samo tylko w slocie diffuse wrzucona textura (podoba do maski tyle, że z kodem kreskowym xD ), która ustawienia ma te same co maska ( tile off).

 

P.S Tekst to ściema, żeby tylko coś bylo napisane ;]

 

beztytuugi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to sie w mentalu, ale ja w vray'u mialem takie problemy jak mialem maske taka jak ty. tzn sprobuj zrobic na odwort to co masz na masce biale zrob czarne a co czarne biale, i zmien kolejnosci materialow ma materiale blend. Tylko jak bedziesz robil nowa maske to nie rob tylko invert w maxie, tylko zrob to np PS-ie. Nie wiem czy to pomoze ale jak mialem takie problemy z vrayem i to dzialalo

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności