MiRi Napisano 28 Październik 2010 Share Napisano 28 Październik 2010 (edytowane) Witam! Po długim okresie poznawania maxa, wreszcie ruszyłem swoje 4 litery, usiadłem przed komputerem i stwierdziłem, że zrobię gitarę. Akurat mam piękną, żywą referencje tego modelu obok fotela. Model będzie kończony w najbliższych dniach, liczę na konstruktywną krytykę, jeśli się komuś podoba, niech także wyrazi swoje zdanie. To Starszy render, jeszcze bez tekstury i stroiki są źle ułorzone. Edytowane 28 Październik 2010 przez MiRi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 28 Październik 2010 Share Napisano 28 Październik 2010 Nie znam się na gitarach ale trochę za proste to pudło rezonansowe (to chyba elektryczna gitara więc jak to się tam nazywa) i czemu dziury są na wylot? a tak po za tym wygląda łądnie. Pokażesz zdjęcie oryginału aby porównać, bo może to w rzeczywistości jest nie skomplikowane ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukanus Napisano 28 Październik 2010 Share Napisano 28 Październik 2010 fajny model. ode mnie dwie uwagi: materiał korpusu/ deski jest straszliwie monotonny, przez to psuje odbiór, bo wygląda bardzo "cg", poza tym ten czerwony jest chyba zbyt nasycony. Na drugim renderze jest znacznie lepiej. A druga sprawa, to w miejscu, gdzie podstrunnica spotyka się z deską wygląda, jakbyś miał lukę, tj. odstaje (drugi render). Ogólnie wyszło okej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modzal Napisano 29 Październik 2010 Share Napisano 29 Październik 2010 lepiej wyjdzie jak umiejscowisz tą gitarkę gdzieś, bedziesz widział jak mocno ci się w niej odbija "świat" bedziesz mógl bardziej dopasować materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...