g0me2z Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Nie wiem czemu ale czasem dzieje sie tak, ze kiedy chce przesunac jakis wierzcholek to przesuwa się on w kosmos nie wiadomo czemu. Dodam ze mam wylaczoną opcję snaps.
Macias4 Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Przy przełącznikach manipulatorów (move, rotate, scale) masz taka listę rozwijaną. Zobacz czy masz view czy inna opcję. Chyba o to chodzi.
g0me2z Napisano 8 Listopad 2010 Autor Napisano 8 Listopad 2010 niestety to nie to. btw do czego jest ta lista ?
Juzwa Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 pewnie chodzi o maxa? Sam tam nie zaglądałem od kilku miesięcy bo tam duchy straszą. Nie znam konkretnej odpowiedzi dlaczego tak sie dzieje ale..... wyexportowałbym to w obj. Może coś namieszałeś w obiekcie i maxowi to poptrostu sie w glowie nie miesci i nie czai.
Levus Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 W opcjach editable poly masz okienko constraints, ustaw na none. Jeśli nie to to może skala obiektu jest za mała lub za duża??
KoMic Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 albo to po prostu max: ], czyli zlepek przypadkowo wymyslonych bugow: ]. Wydaje mi sie ze mam czasem to co Ty opisales. Tzn nie wiedziec czemu czasem max potrafi wieokrotnie przeskalowac moje ruchy. Tzn przesuwasz vertexa i on powinien sie znajdowac pod myszka, a tak nie jest. W tym samym czasie nabiera on mega predkosci i laduje w kosmosie: ] Oczywiscie zamkniecie i ponowne odpalenie maxow pomaga..... na jakis czas
Kubajaniak Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 Też tak czasem miałem i nie mam pojęcia od czego to jest. Uruchamianie maxa mi nie pomagało. Z tego co pamiętam, to resetowałem maxa i importowałem wszystkie obiekty ze starej sceny.
Rekomendowane odpowiedzi