pawe3 Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 Cze, Probowalem cos wygooglac, ale daremnie. Czy mozna, a jezeli tak, to jak, ustawic Maye tak aby kozystala z rzadanej wielkosci RAM.? Mam dosc spory dokument, i wszelkie operacje troche trwaja, a podglad systemu wskazuje ze obciazenia RAM i ROM jest na polowe gwizdka. z 12 GB ledwo przekracza 5 GB. Pozdrowka
mayamak Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 jest to opisane tutaj >> http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-851622.html
pawe3 Napisano 12 Listopad 2010 Autor Napisano 12 Listopad 2010 jest to opisane tutaj >> http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-851622.html Duze dzieki. Ale wyglada na to, ze to dotyczy sie tylko renderingu a nie pracy (prezsowanie, obracanie, modelowanie, itp). Chociaz ostatni wpis dokonany przez niejakiego decent, jest jakby bardziej dotyczacy globalnym zarzadzaniem pamieci. Poprobuje tego. pozdry
bartolomeo Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 a to nie jest tak, że Maya używa tyle ramu ile jej potrzeba?
Lucek Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Chyba używa ile trzeba. Zobacz jak wygląda obciążenie karty graficznej - to ona odpowiada za viewporty. Jak masz lagi to może być wina małej ilości ramu.
pawe3 Napisano 25 Listopad 2010 Autor Napisano 25 Listopad 2010 Chyba używa ile trzeba. Zobacz jak wygląda obciążenie karty graficznej - to ona odpowiada za viewporty. Jak masz lagi to może być wina małej ilości ramu. Hmmm, 12GB to chyba nie jest za malo:) Niestety do tej pory nie znalazlem rozwiazania, ale mimo to dzieki
bartolomeo Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 a jakie jest pytanie?Bo ja w końcu nie rozumiem. Chcesz, żeby majka użwyała całe 12gb ramu? czy chcesz ją ograniczyć? bo jak maja ma potrzebę używania 5 GB ramu to więcej nie użyje. nawet jak ją zmusisz. Jak masz potrzebę to możesz wszystko w scenie zduplikować to bedzie użwyała więcej ramu. 1
Hubi Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 na mój rozum to Twoja karta/procesor nie wyrabia. Zależy tu teraz jakie operacje Ci długo trwają; jeżeli zwalniają Ci viewporty przy poruszaniu się po scenie to znaczy że nie wyrabia karta (przeliczanie bądź pamięć karty - za mała lub za wolna), jeżeli zaś długo trwają swego rodzaju transformacje obiektów (przesuwanie itp) to za to odpowiedzialny jest procesor. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.
Janek Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 ROM na połowę gwizdka ??? Jakiego systemu używasz ?Chcesz przyspieszyć pracę w oknie czy martwisz się że tylko 5GB jest w użyciu ?A jak jest wolno w perspektywie to tam Open-GL & karta graficzna bierze wszystko na klate.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się