Napisano 14 Listopad 201014 l Tak jak w tytule. Konkretnie kopia ciężarówki z transformer's. Uvki zrobione, tekstury w przygotowaniu. Scena ledwo zaczęta. Pozdrawiam. Edit: Test z TheaRender: Edytowane 3 Grudzień 201014 l przez adrian2608
Napisano 18 Listopad 201014 l łoo że nikt tego nie komentował :D ładne textury, model dobry, autofocus w renderze źle ustawiony i chyba za krótki, powinien być taki na całą ciężarówkę :) czekamy jeszcze na kółka i transformację
Napisano 18 Listopad 201014 l Czyżby to nie był ten sam hangar, w którym rozkradziono nazimobila ? :-)
Napisano 18 Listopad 201014 l Ech te dzieci, zamiast lodów koła kradną... Nawet fajnie to wygląda, tylko na przednim nadkolu jest coś nie tak, nie wiem może to było zamierzone, a poza tym to póki co fajnie. Pozdrawiam, Brain-Eater
Napisano 19 Listopad 201014 l Autor cortes- to tak na szybko fake z z-deptha . gnacik- pewnie tak, ale finalnie będzie scena ,albo inne hdr. Brain-Eater- koła narazie zostały u wulkanizatora. No to upik! Głównie praca nad teksturami:
Napisano 19 Listopad 201014 l Jaką planujesz scenkę? Model bardzo zgrabny, zastanawiam się, czy pójdziesz w kierunku kreskówkowym, czy bardziej realistycznym. To Blender?
Napisano 19 Listopad 201014 l Autor mookie- render będzie realistyczny. A ogólna konwencja raczej kreskówkowa. W ogóle planuję, stworzyć postać demonicznego clowna, który byłby kierowcą tej ciężarówki. Scena również mroczna, jakaś uliczka czy coś. Jeszcze będę nad tym myślał. Oczywiście jestem otwarty na wszelkie pomysły. I tak, to jest Blender. Konkretnie 2,5X ,wersja z patchami z graphicalla (knife, bevel,bridge, vertex slide ,color wire itd) .
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor cortes- ale tylko trochę, to auto jest na chodzie;p No to upik, scena a raczej hdr taki już zostanie. Teraz biorę się za detale (trochę środka, opony, shader i coś tam jeszcze się wymyśli) klik na highresa Inny test Edytowane 3 Grudzień 201014 l przez adrian2608
Napisano 2 Grudzień 201014 l Jakoś mi opony z białą obwódką nie podchodzą, za bardzo się odcinają od całości i odwracają uwagę. Można by je pobrudzić bardziej lub zmienić kolor.
Napisano 3 Grudzień 201014 l kamyki mają takie długie wyraźne cienie, może by dodać lampkę, żeby model też rzucił cień?
Napisano 3 Grudzień 201014 l model bardzo fajny, ale błagam nie dawaj na finishu tego backplate. wszyscy biorą ten hangar albo tą szosę z zachodem słońca. :P niech bedzie widać ze cały projekt jest twój, a nie jakieś kolejne nudne evermotion archmodels vol.489378 pozdro :)
Napisano 3 Grudzień 201014 l Autor Smoku- niby tak ,ale takie właśnie opony ma to auto. Oczywiście trochę przybrudzę, w zasadzie już to zrobiłem. ikkiz-Racja, za tego typu detale biorę się na końcu. Stachu- I cholera, zmotywowałeś mnie. Będzie scena i postać. Postać w takim kierunku: http://www.cdaction.pl/obrazki/twisted-metal-ps3-e3-2010_173eg.jpg Na scenę wymyśliłem Chinatown. Oczywiście tylko pobocze (krawężnik jakieś budynki itd) Scena raczej nocą. Auto spokojnie czekające na wynik wydarzeń, czyli powiedzmy negocjacji z chińczykami. Za kierowce przyjemniaczek z linku powyżej. Ręka wystawiona przez okno, do tego papieros. Tak to będzie wyglądać. Pozdrawiam.
Napisano 17 Grudzień 201014 l Autor No to mały update, początki clowna. Powiedzcie proszę, czy siatka jest strawna. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto