slawek-ef Napisano 17 Listopad 2010 Napisano 17 Listopad 2010 Witam Od niedawna testuje sobie vray'a. Ściągnąłem sobie benchamrka i testowałem. Czy to normalne że caustyka liczy się tak długo prawie 24 h? bo widzę, że u większości render schodzi poniżej 10 minut ;/ opisywałem problem pod tematem nowy benchmark (max9+vray1,5 sp2) ale nikt nie odpisał moja konfiguracja kompa: procesory: 2 x intel xeon [email protected] rdzenie 4, procesory logiczne 8 (w sumie 16 rdzeni wirtualnych) RAM 12GB windows 7 x64 3ds max x64 Vray adv 1.50.SP4
slawek-ef Napisano 17 Listopad 2010 Autor Napisano 17 Listopad 2010 A może ktoś potrafił bi mi pomóc, powiedzieć za co się mam wziąć, czego to może być przyczyna ?
gientekwl Napisano 17 Listopad 2010 Napisano 17 Listopad 2010 chyba nielegalny vray, tak mi się wydaje...
KONAn Napisano 17 Listopad 2010 Napisano 17 Listopad 2010 (edytowane) jeśli nielegalny to może tak być. Bywało że cracki były ******** i czas renderingu rósł jak grzyb po deszczu... BTW...przeinstaluj V-ray'a...ktos juz miał taki problem i to pomogło. Edytowane 18 Listopad 2010 przez tweety
slawek-ef Napisano 18 Listopad 2010 Autor Napisano 18 Listopad 2010 znalazłem na forum rozwiązanie w zakładce system->zmienic default geometry na dynamic no i śmiga aż miło może się komuś jeszcze przyda chodź na forum już było:] poza tym kolejny problem się pojawił ale to już przy anim. założę nowy wątek
slawek-ef Napisano 18 Listopad 2010 Autor Napisano 18 Listopad 2010 przesłał bym tylko nie wiem który. i to jest właśnie kolejny problem, chyba jednak trzeba będzie zmienić wersje vray'a. renderowałem i miałem czas 8min 29 sek. zrenderowałem następny raz: czas 9min 52 sek :/ za każdym razem inne czasy ;/
Tores Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 pisałem o tym kilka postów wcześniej w benchmarku ale skopiuję to tutaj: Szczerze powiedziawszy to kichowaty ten test dla xeonów jeżeli jest bios źle ustawiony. Najbardziej spowalnia liczenie kaustyka. Samo wyłączenie HT w biosie spowodowało przyspieszenie jej obliczenia z 2:40 do nieco ponad minutę. Idąc tym krokiem włączyłem go z powrotem bo miałem tylko 8 rdzeni wtedy i zdefiniowałem Core multi processing na 4 z All i dopiero szybko zaczęło ją liczyć na wszystkich rdzeniach. Mój komp to czysty serwer intelowski na płycie S5520. Będę dalej kombinował i zobaczę co z tego wyjdzie.
KONAn Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 Ja np zauważyłem że jeśli zmienię uncore z 18 na 19 to kaustyke liczy mi 2x szybciej (zamiast 1min 53sek liczy to w mniej niż minutę)...wynika z tego że wydajność podsystemu pamięci ma tu znaczenie. PS Tores czy wasze studio robiło jakieś zlecenia dla GIK Euro 2012 ??
Tores Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 Trochę dla Poznania. Kaustyki nie wrzucam do scen ale jakbyś znał jakieś tricki to daj znać.
KONAn Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 Heh..tricki odnośnie czego ??...mogę co najwyżej pomóc w optymalizacji hardware bo na tym się znam. V-ray nie używam bo MR jest mi tylko potrzebne no i kaustyki tez nie używam bo nie ma takiej potrzeby w animacjach.
KONAn Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 W twoim przypadku bedzie trudno cokolwiek więcej ze sprzetu wycisnąc bo serwerowe płyty maja tak ubogi bios że szkoda gadac. Tam sie wszystko na default ustawia z automatu praktycznie bez zadnych opcji optymalizacyjnych niewspominając o OC...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się