Napisano 17 Listopad 201014 l Witam Od niedawna testuje sobie vray'a. Ściągnąłem sobie benchamrka i testowałem. Czy to normalne że caustyka liczy się tak długo prawie 24 h? bo widzę, że u większości render schodzi poniżej 10 minut ;/ opisywałem problem pod tematem nowy benchmark (max9+vray1,5 sp2) ale nikt nie odpisał moja konfiguracja kompa: procesory: 2 x intel xeon [email protected] rdzenie 4, procesory logiczne 8 (w sumie 16 rdzeni wirtualnych) RAM 12GB windows 7 x64 3ds max x64 Vray adv 1.50.SP4
Napisano 17 Listopad 201014 l Autor A może ktoś potrafił bi mi pomóc, powiedzieć za co się mam wziąć, czego to może być przyczyna ?
Napisano 17 Listopad 201014 l jeśli nielegalny to może tak być. Bywało że cracki były ******** i czas renderingu rósł jak grzyb po deszczu... BTW...przeinstaluj V-ray'a...ktos juz miał taki problem i to pomogło. Edytowane 18 Listopad 201014 l przez tweety
Napisano 18 Listopad 201014 l Autor znalazłem na forum rozwiązanie w zakładce system->zmienic default geometry na dynamic no i śmiga aż miło może się komuś jeszcze przyda chodź na forum już było:] poza tym kolejny problem się pojawił ale to już przy anim. założę nowy wątek
Napisano 18 Listopad 201014 l Autor przesłał bym tylko nie wiem który. i to jest właśnie kolejny problem, chyba jednak trzeba będzie zmienić wersje vray'a. renderowałem i miałem czas 8min 29 sek. zrenderowałem następny raz: czas 9min 52 sek :/ za każdym razem inne czasy ;/
Napisano 28 Listopad 201014 l pisałem o tym kilka postów wcześniej w benchmarku ale skopiuję to tutaj: Szczerze powiedziawszy to kichowaty ten test dla xeonów jeżeli jest bios źle ustawiony. Najbardziej spowalnia liczenie kaustyka. Samo wyłączenie HT w biosie spowodowało przyspieszenie jej obliczenia z 2:40 do nieco ponad minutę. Idąc tym krokiem włączyłem go z powrotem bo miałem tylko 8 rdzeni wtedy i zdefiniowałem Core multi processing na 4 z All i dopiero szybko zaczęło ją liczyć na wszystkich rdzeniach. Mój komp to czysty serwer intelowski na płycie S5520. Będę dalej kombinował i zobaczę co z tego wyjdzie.
Napisano 28 Listopad 201014 l Ja np zauważyłem że jeśli zmienię uncore z 18 na 19 to kaustyke liczy mi 2x szybciej (zamiast 1min 53sek liczy to w mniej niż minutę)...wynika z tego że wydajność podsystemu pamięci ma tu znaczenie. PS Tores czy wasze studio robiło jakieś zlecenia dla GIK Euro 2012 ??
Napisano 28 Listopad 201014 l Trochę dla Poznania. Kaustyki nie wrzucam do scen ale jakbyś znał jakieś tricki to daj znać.
Napisano 28 Listopad 201014 l Heh..tricki odnośnie czego ??...mogę co najwyżej pomóc w optymalizacji hardware bo na tym się znam. V-ray nie używam bo MR jest mi tylko potrzebne no i kaustyki tez nie używam bo nie ma takiej potrzeby w animacjach.
Napisano 28 Listopad 201014 l W twoim przypadku bedzie trudno cokolwiek więcej ze sprzetu wycisnąc bo serwerowe płyty maja tak ubogi bios że szkoda gadac. Tam sie wszystko na default ustawia z automatu praktycznie bez zadnych opcji optymalizacyjnych niewspominając o OC...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto