Skocz do zawartości

PSP 3000 - z waszą pomocą chcę skończyć :)


mapsi-fixi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, zaczołem modelować konsole PSP, wcześniej uczyłem się na prostszych kształtach i teraz mam duże problemy z modelowaniem.

Modeluje z boxa co nigdy mi nie wychodziło dobrze, ale mam zamiar zrozumieć tę technikę.

Pierwszy problem pojawił się w zagospodarowaniu boxa w polygony, jak ma być podzielony, ale jakoś przebrnąłem :) teraz znowu jest problem z wycięciem dziur na przyciski itp. na prt sc załączam jak to do tej pory wygląda :) niewiem czy w dobrym kierunku to idzie...

pscreen.jpg

 

http://img228.imageshack.us/i/pscreen.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli wycinasz coś co ma być okrągłe, zawsze wzoruj się na prostych okręgach spline, ustaw sobie tam ilość przedziałów tak aby mniej więcej odpowiadały ilości poly wokół wycięcia w modelu. Bardzo to ułatwia prace, a czasem dobre przygotowanie wszystkiego potrafi zaoszczędzić masę czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności