Jump to content

mapsi-fixi

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About mapsi-fixi

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kalwaria
  1. teraz jeszcze bardziej kocham ten program !!!
  2. lipa ? film animowany a próbuja odwzorować tarzana jak prawdziwego człowieka, to się chyba gryzie
  3. Witajcie, przygotowuję animację, i nie bardzo potrafię zrozumieć działanie dymu. Efekt jaki potrzebuję to podłoga z chmur. Dym ma się rozchodzić po podłodze. Jednak bawiąc sie ustawieniami domaina nic takiego nie może mi wyjść, albo po chwili ucieka do góry, albo nie rozchodzi sie tylko pozostaje w kupce. Jeżeli ktoś robił coś podobnego to bardzo proszę o rady :) Dobra, w końcu udało się ! Dym pięknie osiada na ziemi i ładnie się animuje, ale mam kolejny problem! zadanie polea na tym aby dym przechodzil pod drzwiami (szparką) jednak za chiny nie chce tamtędy sie wydostać. Wygląda to tak jak gdyby był za duży i nie mieścił się. Próbuje więc skalować, ale dym skaluje się razem z domainem :/
  4. ma ktoś problem z cyclesem ? Spłaszcza mi wyrenderowany obraz, tzn aspect jest zły, kombinuje juz godzinę i nic :/
  5. Pamiętam, jak na moim starym komputerze 3ds max mial problem ze scena 1 mln vertexów, a blender dziesięciokrotnie więcej wytrzymał. :)
  6. Witajcie, borykam sie z pewnym problemem, mam nadzieje że coś zaradzicie. Dostałem płytkę ze zdjęciami mebli (narożniki, sofy) moim zadaniem jest wykonanie wnętrza i wklejenie w to wnętrze danego mebelka :) pierwszy problem pojawił się z perspektywą, obracam kamerą, zmianiam ogniskowe i nie bardzo to wgryza się w scenę (perspektywa ewidentnie koliduje) . ktoś kiedyś próbował robić coś takiego ? A może jakiś plugin który na vievporcie wyświetli mi mebelek jak gdyby warstwę w ps, znacznie by to ułatwiło. Albo jak wykonać takie zdjęcia, żeby nie było tylu problemów. Pozdrawiam
  7. Jak dla mnie projekt salonu i jego "bogactwo", oraz kolorystyka spowodowała by u mnie conajmniej depresje. Niewiem czy chciałbyś w czymś takim mieszka, ale ja napewno nie. Za to render jak dla mnie bardzo przekonywujący.
  8. z punktu widzenia producenta są to meble bez uchwytowe, i w sumie są bardziej praktyczne ;]
  9. Czyżby F/X czytał "pustynna włócznie" ?? prawie identyczna postać jak demon skały z tejże książki:)
  10. zaczynam więc od nowa: http://ifotos.pl/zobacz/psp3_aswren.jpg
  11. Witam wszystkich, zaczołem modelować konsole PSP, wcześniej uczyłem się na prostszych kształtach i teraz mam duże problemy z modelowaniem. Modeluje z boxa co nigdy mi nie wychodziło dobrze, ale mam zamiar zrozumieć tę technikę. Pierwszy problem pojawił się w zagospodarowaniu boxa w polygony, jak ma być podzielony, ale jakoś przebrnąłem :) teraz znowu jest problem z wycięciem dziur na przyciski itp. na prt sc załączam jak to do tej pory wygląda :) niewiem czy w dobrym kierunku to idzie... http://img228.imageshack.us/i/pscreen.jpg/
  12. Rendery naprawde robią wrażenie, są jak zdjęcia. Ale wnętrza jak dla mnie zbyt modernistyczne - surowe, zimne itd. Żle się czuję w takich pomieszczeniach a w domu to jest najważniejsze :) ale to też kwestia gustu
  13. maciek.m najlepsza praca, i clay render najlepszy ;]
  14. Witam, mam pewne pytanie do doswiadczonych użytkowników 3ds max 9. Otóż potrzebuje zrobić opis zmian położenia danych elementów ciała w każdej klatce animacji - pozycja x,y,z. Da się to zrobić jakąś funkcją w programie ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy