mapsi-fixi Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 Witam wszystkich, zaczołem modelować konsole PSP, wcześniej uczyłem się na prostszych kształtach i teraz mam duże problemy z modelowaniem. Modeluje z boxa co nigdy mi nie wychodziło dobrze, ale mam zamiar zrozumieć tę technikę. Pierwszy problem pojawił się w zagospodarowaniu boxa w polygony, jak ma być podzielony, ale jakoś przebrnąłem :) teraz znowu jest problem z wycięciem dziur na przyciski itp. na prt sc załączam jak to do tej pory wygląda :) niewiem czy w dobrym kierunku to idzie... http://img228.imageshack.us/i/pscreen.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macias4 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Zrezygnuj z boolen. Rozwala siatkę i wtedy jest Kambodża. Postaraj się podzielić odpowiednie poligony i wytworzyć odpowiednie otwory ręcznie. Tyle rad na początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Jeśli wycinasz coś co ma być okrągłe, zawsze wzoruj się na prostych okręgach spline, ustaw sobie tam ilość przedziałów tak aby mniej więcej odpowiadały ilości poly wokół wycięcia w modelu. Bardzo to ułatwia prace, a czasem dobre przygotowanie wszystkiego potrafi zaoszczędzić masę czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mapsi-fixi Napisano 21 Listopad 2010 Autor Share Napisano 21 Listopad 2010 zaczynam więc od nowa: http://ifotos.pl/zobacz/psp3_aswren.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się