Napisano 14 Styczeń 201114 l Autor dzieki panowie , dodajecie mi chęci do pracy. jestem swiadom wielu niedociągnięć ale cieszę się , ze się Wam podoba. quentin- miło mi ze mnie pamietasz, co do przesiadki na maxa nie jest tak zle; ja zaczlame w poniedzialek, zasada wszedzie jest taka sama tyle ze trzeba troche poznac interfejs i zmienic troszeczke filozofię pracy. pozdro!
Napisano 14 Styczeń 201114 l Przydałaby się lekka normal mapa na ścianach, teraz jest za mało chropowata. Ale klimat świetny.
Napisano 14 Styczeń 201114 l Autor dzięki ania, no juz koledzy wyżej pisali.następne się bardziej postaram
Napisano 12 Luty 201114 l Autor witam po dłuższej przerwie spowodowanej szkołą ostatnio przesiadłem się na 3ds maxa i cały czas ćwicze.to w zasadzie mója 2 maxowska praca kompletna(w moim mniemaniu) , która uważam, że coś mi dała.tematem jest drewniany samochodzik , pomysł zerżnięty z jakiegos tutoriala.w zasadzie ostro teraz ryzam te tutoriale i musze powiedzieć ,że cięzko jest znalezc coś dobrego.jak zawsze proszę o opinie i krytykę. pozdro
Napisano 12 Luty 201114 l nie wiem jakiego renderera używasz ale mentalray'owski materiał arch&design na w zakładce special effects opcje "round corners". Taka podpowiedz co jest nie tak z modelem. A jezeli chodzi o render to takie niezdecydowanie czy odcien ma byc cieply czy zimny i wyszlo takie zółto zielono niewiadomo co. Jak ustawiasz kamere tak blisko podlogi a obiektem jest zabawka to radzil bym nie nachylać kadru, dybysmy mieli odniesc to do rzeczywistosci to "korpus aparatu przechodził by przez parkiet". A korzystając z takiego ustawienia mozesz pokusic sie o uzycie jakiegos DoF'a co jeszcze bardziej zwiekszy realizm i odczucie skali. Milej nauki;)
Napisano 13 Luty 201114 l Autor hej dzieki GrześDuro za korekty , uczę się dopero i w sumie ten obrazek miał mnie nauczyc mapowania materiałów i modelowania.co do silnika to uzywam vraya i nie zglebilem jeszczena tyle maxowskiej wersji tego renderera zeby wiedziec o takich fajnych opcjach.moglem coprawda bawic sie chamferem ale to sobie odpuscilem.sporo sie grzebalem z mapowaniem i cieszę się ze nie masz zastrzezen co do tego.co do kolorystyki to w sumie masz racje-postaram sie zapuscic wersję z bardziej zdecydowanym tonem kolorów.dziekuje raz jeszcze za krytykę. .ps. trafna uwaga co do kamery thx!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto