Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

dzieki panowie , dodajecie mi chęci do pracy. jestem swiadom wielu niedociągnięć ale cieszę się , ze się Wam podoba.

 

quentin- miło mi ze mnie pamietasz, co do przesiadki na maxa nie jest tak zle; ja zaczlame w poniedzialek, zasada wszedzie jest taka sama tyle ze trzeba troche poznac interfejs i zmienic troszeczke filozofię pracy. pozdro!

  • Odpowiedzi 55
  • Wyświetleń 7,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przydałaby się lekka normal mapa na ścianach, teraz jest za mało chropowata. Ale klimat świetny.

Napisano
  • Autor

dzięki ania, no juz koledzy wyżej pisali.następne się bardziej postaram

Napisano
  • Autor

witam po dłuższej przerwie spowodowanej szkołą

ostatnio przesiadłem się na 3ds maxa i cały czas ćwicze.to w zasadzie mója 2 maxowska praca kompletna(w moim mniemaniu) , która uważam, że coś mi dała.tematem jest drewniany samochodzik , pomysł zerżnięty z jakiegos tutoriala.w zasadzie ostro teraz ryzam te tutoriale i musze powiedzieć ,że cięzko jest znalezc coś dobrego.jak zawsze proszę o opinie i krytykę.

 

pozdro

 

samochodzik.jpg

Napisano

nie wiem jakiego renderera używasz ale mentalray'owski materiał arch&design na w zakładce special effects opcje "round corners". Taka podpowiedz co jest nie tak z modelem. A jezeli chodzi o render to takie niezdecydowanie czy odcien ma byc cieply czy zimny i wyszlo takie zółto zielono niewiadomo co. Jak ustawiasz kamere tak blisko podlogi a obiektem jest zabawka to radzil bym nie nachylać kadru, dybysmy mieli odniesc to do rzeczywistosci to "korpus aparatu przechodził by przez parkiet". A korzystając z takiego ustawienia mozesz pokusic sie o uzycie jakiegos DoF'a co jeszcze bardziej zwiekszy realizm i odczucie skali.

 

Milej nauki;)

Napisano
  • Autor

hej dzieki GrześDuro za korekty , uczę się dopero i w sumie ten obrazek miał mnie nauczyc mapowania materiałów i modelowania.co do silnika to uzywam vraya i nie zglebilem jeszczena tyle maxowskiej wersji tego renderera zeby wiedziec o takich fajnych opcjach.moglem coprawda bawic sie chamferem ale to sobie odpuscilem.sporo sie grzebalem z mapowaniem i cieszę się ze nie masz zastrzezen co do tego.co do kolorystyki to w sumie masz racje-postaram sie zapuscic wersję z bardziej zdecydowanym tonem kolorów.dziekuje raz jeszcze za krytykę.

 

.ps. trafna uwaga co do kamery thx!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności