Napisano 29 Listopad 201014 l witam jesli ktos widzial moje poprzednie modele to wie ze malowanie teksturek nie jest moja dobra strona. Przy tym modelu przykładałem sie jak moglem a i tak efekt nie jest taki jak bym oczekiwał. Jesli ktos mial by ochote sie wypoweidzec , to bardzo prosze pozdro lowpoly 3dmax Zpędzel 7,5 mil Normal / AO /siatka
Napisano 29 Listopad 201014 l Hehe, nawet śmiesznie wygląda:) Proporcje strasznie słabo, wygląda jak płaski sześciam z kończynami. Szersze uda, większe stopy, lekko zgięty w korpusie (a nie tak jak teraz pochylony na sztywno w pasie), może nieco większe dłonie. Na difuse przejarane czernie, przejarany specular, jednolicie wyglądający taki sam metal. Plus dla Ciebie, że detal jest w miare sensownie rozłożony oraz to że złamałeś symetrię na korpusie. Na przyszłość bardziej popracuj nad proporcjami bo model teraz wygląda nieatrakcyjnie. Nawet na low teraz możesz spróbować powiekszać/zmniejszać poszczególne części ciała by znaleźć coś fajniejszego.
Napisano 29 Listopad 201014 l A mi się kolorki podobają, może rozmyte za bardzo. Całość nie wprawiła mnei w osłupienie ale jako jakiś enemy w gierce chyba by pasował całkiem nieźle ten twój małpiszon.
Napisano 1 Grudzień 201014 l Autor hey dzieki za cenne uwagi , w miare mozliwosci poprawile conieco dzieki uwag levusa , dzieki !
Napisano 11 Styczeń 201114 l TIMESPLITTERRRRSSSSS :O Nie no powaznie jak na to spojrzalem to bylo moje skojarzenie. Ja bym palete kolorow zlamal. Czerwone akcenty przy tej palecie brazow by ladnie wygladaly. Niebieski bardziej do szarosci by pasowal wiec czerwien prawie bordo. ALe to ja. A model twoj ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto