Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Przedstawiam nastepne moje autko, bylo dla mnie bardzo duzym wyzwaniem bo nie robilem jeszcze tak "pokrzywionego" auta :P Kilka miejsc nie mialem pojecia jak rozwiazac, no ale moze kiedys :) Bede sukcesywnie lecz w pewnych odstepach czasu podsylac nowe ujecia, poniewaz moj komputer ledwo ciagnie :P

Model w 3ds max 2009, Vray, swiecone tylko hdrka.

 

Duze foto: http://www.jams.elb.vectranet.pl/bmw.jpg

bmw1.jpg

ps. wiem, za duzo literek na tablicy ale co tam :)

 

rrfgrcopymini.jpg

 

bmw7a.jpg

Edytowane przez maciek.m
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki za komentarze i rady :) a Co do tla to dokaldnie co mozna by poprawic, nie pasuje kolorystycznie..? a ten urywajacy asfalt to takie chcialem duze rozmycie pedu dac.. :(:P

 

ps. Renderowala mi sie juz wersja studyjna ale prad wylaczyli i dupa blada.... od nowa :P

Napisano

Co do tła wcześniejszego, to ma ono perspektywę, ale samo rozmycie jej nie ma miejscami. No i mnie urywający się asfalt nie podoba się.

 

Wersja studyjna super. Zrób jeszcze jedno ujęcie ;) jakieś bardziej dynamiczne, czyli z perspektywą jakąś, skręconymi kołami może czy coś...

 

pozdrawiam

Napisano

No wiem perspektywa w rozmyciach gubi sie w pau miejscach, ale to dlatego ze dorabialem je na photoshopie i musialem skladac z kilku rozmyc zeby jako tako wygladalo, niestety jak ustawilem ped w maxsie to kom by to mielil z 5 dni;d Jak dorobie sie lepszego kompa to wyrenderuje porzadnie, pozdrawiam :)

Napisano

Doskonale Cię rozumiem, VRay i efekty DOF czy Motion Blur pochłaniają czas jak zima pochłania polskie drogi. Reszta na PW bo mam sprawę :)

 

pozdrawiam!

Napisano

@Smoku Dzieki :)

@Berger Kurcze robilem niby z blueprintow, wiec one moze byly kopniete, albo to przez dziwna perspektywe w moim renderze jest mocno zbierzna, widac po fotelach jak zagina. Chyba ze chodzi o jakies drobniejsze rzeczy jak za duze nadkole czy za male zagiecia to nie bede sie bronil bo moglo poleciec :)

 

ps. udalo sie wyrenderowac od tylu autko ale odbicia wyszly masakrycznie...i robi sie jeszcze raz moze jeszcze dzis wieczor sie uda zamiescic (jedne render ponad 10h mi sie robil, boje sie ze to cos z kompem :/)

Napisano

Modelowenia na ślepo z blueprintow, bez patrzenia na zdjecia referencyjne mija się z celem. Czesto one sa robione przez zwyklych amatorow i zawieraja perspektywe a nie sa to czyste rusunki techniczne. Ogolnie nienajgorzej to wyglada, choc jest tu i owdzie pare nierównosci, i ujecia troche malo ciekawe, i przydalbym sie lepszy material lakieru. Powodzenia w nastepnych praca bo idzie Ci całkiem spoko

Napisano (edytowane)

@Pawelkos oczywiscie wspomagalem sie zdjeciami bo na blueprintach nie wiadac wygiec blachy i ostrosci krawedzi. Tez wiem ze czesto ludzie przerabiaja zdjecia na blueprinty, czesto sie spotykam z tym najczesniej przy nowych modelach. Jednak BMW mam dobre blueprinty (nie ze zdjec). No ale jak mowicie i tak poszlo cos nie tak:P Nastepne mam nadzieje bedzie chodz troszke lepsze od tego :)

 

Dobra wzucam render od tylu :)

 

Edit: w 1 poscie

Edytowane przez maciek.m



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności