maciek.m Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 (edytowane) Witam. Przedstawiam nastepne moje autko, bylo dla mnie bardzo duzym wyzwaniem bo nie robilem jeszcze tak "pokrzywionego" auta :P Kilka miejsc nie mialem pojecia jak rozwiazac, no ale moze kiedys :) Bede sukcesywnie lecz w pewnych odstepach czasu podsylac nowe ujecia, poniewaz moj komputer ledwo ciagnie :P Model w 3ds max 2009, Vray, swiecone tylko hdrka. Duze foto: http://www.jams.elb.vectranet.pl/bmw.jpg ps. wiem, za duzo literek na tablicy ale co tam :) Edytowane 3 Grudzień 2010 przez maciek.m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Siema O ile model jak i render bardzo mi się podobają, o tyle moim zdaniem popsułeś prezentacje tłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Bardzo ładny model, klimat renderu fajny, ale to ujęcie mi się nie podoba, mało w nim samochodu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aknochaco Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Fajny modelik :) scena okej ale jak koledzy wcześniej powiedzieli tło przydało by się poprawić :D Asfalt ci się urywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 1 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2010 Dzieki za komentarze i rady :) a Co do tla to dokaldnie co mozna by poprawic, nie pasuje kolorystycznie..? a ten urywajacy asfalt to takie chcialem duze rozmycie pedu dac.. :(:P ps. Renderowala mi sie juz wersja studyjna ale prad wylaczyli i dupa blada.... od nowa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 2 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2010 (edytowane) Dozucam 1 render w studio. Edit: w 1 poscie Edytowane 3 Grudzień 2010 przez maciek.m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Co do tła wcześniejszego, to ma ono perspektywę, ale samo rozmycie jej nie ma miejscami. No i mnie urywający się asfalt nie podoba się. Wersja studyjna super. Zrób jeszcze jedno ujęcie ;) jakieś bardziej dynamiczne, czyli z perspektywą jakąś, skręconymi kołami może czy coś... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 2 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2010 No wiem perspektywa w rozmyciach gubi sie w pau miejscach, ale to dlatego ze dorabialem je na photoshopie i musialem skladac z kilku rozmyc zeby jako tako wygladalo, niestety jak ustawilem ped w maxsie to kom by to mielil z 5 dni;d Jak dorobie sie lepszego kompa to wyrenderuje porzadnie, pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Doskonale Cię rozumiem, VRay i efekty DOF czy Motion Blur pochłaniają czas jak zima pochłania polskie drogi. Reszta na PW bo mam sprawę :) pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Z modelu na model co raz fajniej działasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Proporcje masakrycznie posiekane, pilnuj się z nimi bo inaczej model się nie obroni: http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw_1coupe_02.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 2 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2010 @Smoku Dzieki :) @Berger Kurcze robilem niby z blueprintow, wiec one moze byly kopniete, albo to przez dziwna perspektywe w moim renderze jest mocno zbierzna, widac po fotelach jak zagina. Chyba ze chodzi o jakies drobniejsze rzeczy jak za duze nadkole czy za male zagiecia to nie bede sie bronil bo moglo poleciec :) ps. udalo sie wyrenderowac od tylu autko ale odbicia wyszly masakrycznie...i robi sie jeszcze raz moze jeszcze dzis wieczor sie uda zamiescic (jedne render ponad 10h mi sie robil, boje sie ze to cos z kompem :/) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Modelowenia na ślepo z blueprintow, bez patrzenia na zdjecia referencyjne mija się z celem. Czesto one sa robione przez zwyklych amatorow i zawieraja perspektywe a nie sa to czyste rusunki techniczne. Ogolnie nienajgorzej to wyglada, choc jest tu i owdzie pare nierównosci, i ujecia troche malo ciekawe, i przydalbym sie lepszy material lakieru. Powodzenia w nastepnych praca bo idzie Ci całkiem spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 3 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2010 (edytowane) @Pawelkos oczywiscie wspomagalem sie zdjeciami bo na blueprintach nie wiadac wygiec blachy i ostrosci krawedzi. Tez wiem ze czesto ludzie przerabiaja zdjecia na blueprinty, czesto sie spotykam z tym najczesniej przy nowych modelach. Jednak BMW mam dobre blueprinty (nie ze zdjec). No ale jak mowicie i tak poszlo cos nie tak:P Nastepne mam nadzieje bedzie chodz troszke lepsze od tego :) Dobra wzucam render od tylu :) Edit: w 1 poscie Edytowane 3 Grudzień 2010 przez maciek.m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi