Jump to content

Scena 3d: "Las"


Recommended Posts

zgadzam się z Bonifatz'em, ogólny odbiór jest dobry, ale...

- tekstura ławki jest zbyt jasna co utrudnia wyeksponowanie produktu, w tym przypadku puszki ?

- myślę, że inny kolor puchy dużo by tu zmienił, ale rozumiem, że to zostało Ci narzucone.

- no i już powtórzę jak wyżej morphe masz nierealnego dofa jak na takie warunki. Czy to nie jest po prostu zblurowane tło ?! no dziwny efekt wyszedł...

 

Ogólnie i tak na plus, na kalendarz dobry materiał.

Pozdro ;)

Link to comment
Share on other sites

Bardzo przyjemne dla oka ALE! dwa critsy ode mnie.

Powtarzający się pattern liści na ziemi i za malo podziałów na konarach drzew.

Po za tym gucio!

 

Dziękuję bardzo za opinie - zdecydowanie masz racje co do tych błędów.

Powtarzalnośc zauważyłem dość późno, okazało się , że przez przypadek skopiowałem kilka razy scattera. Nie bylo jednacz czasu, żeby liczyć to jeszcze raz. Cieszę się, że mimo tego praca się podoba.

 

odemnie tez 2 krytyczne punkty :

1. slabe doly drzew i ich zesplenie z podlozem

2. slaby lawka ktora jest jednak mocno wyrazna (chodzi o okucie glownie i mniej odeski same.)

 

ps. pozatym cos ten dof jakis taki.... szutcznawy

 

1. Cieszę się, że to Ty wypowiedziałeś się w sprawie zieleni. Przy następnej pracy postaram się poprawić ten element.

2. Też masz racje, wydaje mi się , że na ostatnim renderze jest to już poprawione.

 

Rozumiem, że praca się nie podoba?

 

zgadzam się z Bonifatz'em, ogólny odbiór jest dobry, ale...

- tekstura ławki jest zbyt jasna co utrudnia wyeksponowanie produktu, w tym przypadku puszki ?

- myślę, że inny kolor puchy dużo by tu zmienił, ale rozumiem, że to zostało Ci narzucone.

- no i już powtórzę jak wyżej morphe masz nierealnego dofa jak na takie warunki. Czy to nie jest po prostu zblurowane tło ?! no dziwny efekt wyszedł...

 

Ogólnie i tak na plus, na kalendarz dobry materiał.

Pozdro ;)

Przy doborze koloru ławki nie miałem nic do gadania. Mi osobiścio on jednak nie przeszkadza. Puszka po prostu tak wygląda. DOF dodany był przy pomocy mapy zdepth w postprodukcji. Cieszę się , że chodź trochę się podoba.

 

Na drugim trzecim i czwartym renderze widać jakieś błędy w "podłokietniku" ławki.

Wydaje mi się , że na 2,4 i 6. Na 3 natomiast noga ławki lekko lewituję.

Rozumiem , że według Ciebie ma to taki wpływ na scenę , że jako całość jest nie do przyjęcia ?

Link to comment
Share on other sites

Jestem amatorem z niedużym stażem, co ja tam wiem. Jak pytasz mnie o zdanie to ci piszę co mi nie odpowiada lub co rzuciło mi się w oczy. Ja byłbym w niebo wzięty gdyby ktoś tak konkretnie jak ja tobie wytykał błędy w moich pracach, a nie miał do niego wonty jeszcze.

 

Rozumiem , że według Ciebie ma to taki wpływ na scenę , że jako całość jest nie do przyjęcia ?

 

Tego nie powiedziałem, powiem dopiero teraz. Ja bym w życiu nie oddał pracy klientowi z paroma małymi babolami które można poprawić w kilka minut.

Generalnie praca na plus, ale co ja tam wiem, amator jestem.

Link to comment
Share on other sites

Jestem amatorem z niedużym stażem, co ja tam wiem. Jak pytasz mnie o zdanie to ci piszę co mi nie odpowiada lub co rzuciło mi się w oczy. Ja byłbym w niebo wzięty gdyby ktoś tak konkretnie jak ja tobie wytykał błędy w moich pracach, a nie miał do niego wonty jeszcze.

 

 

 

Tego nie powiedziałem, powiem dopiero teraz. Ja bym w życiu nie oddał pracy klientowi z paroma małymi babolami które można poprawić w kilka minut.

Generalnie praca na plus, ale co ja tam wiem, amator jestem.

 

Chyba się nie zrozumieliśmy. Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas i wytknąłeś błędy. Absolutnie nie chciałem Ciebie oni nikogo innego urazić. Jeśli tak to odebrałeś to przepraszam. Chodziło mi o to , że jestem świadom tych błędów , o których wspomniałeś, jednakże czas w jakim musiałem to zrobić nie pozwalał na ich poprawienie. Myślę , że prędzej czy później też spotkasz się z taką sytuacją, bo czasami po prostu jest to nieuniknione.Byłbym też wdzięczymy, gdybyś pisał też o ogólnym odbiorze pracy taj jak zrobił to np. Bonifatz . I nie mówię wcale, że praca musi się podobać, bo nie musi. Ale opinie typu podoba mi się ,ale.. lub nie podoba mi się bo... niosą trochę więcej informacji niż suche podkreślenie błędów.

Pozdrawiam.

Edited by Meedo_pl
Link to comment
Share on other sites

nie znam sie na reklamie produktu.

pomysl naprzedstawienie drewnochronu jest hmm taki sobie. - deski na lawce w parku.. i tak je szlak trafi ;) ale nie o to chodzi - sa na 1 planie textura drewna slaba, lawka bardoz malo efekciarska troche infantylna:/. gdyby byla kuta jakos ladnie , pozadny shader metalu, nawet nowego malowanego proszkowo czy oksydowanego czy jak to tam sie robi, malowanego ble ble. fajne drewno shader. do tego w tle najlepiej siadla by fotka parku, bo po co w sumie 3d? kupe z tym roboty zeby fjanie wygadalo, a pewnie szkoda czasu.

w sumie mogles zrobic hderke w jakims parku z lawka i tam wkomponowac owe farby i wyszlo by ekstra;) a tak jest jak jest . ale spoko bedize dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Hej Meedo, ja w takim razie źle odczytałem ton twojej wypowiedzi. Teraz się rozumiemy :)

No to cieszę się bardzo:).

Pozdrawiam.

 

Morphe - dziękuję za wyczerpującą wypowiedź. Masz dużo racji, tylko powiedz mi proszę jak zrobić hdr'e parku w klimacie letnio wiosennym o tej porze roku;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy