Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Gaznik do Junaka


Rekomendowane odpowiedzi

Gość szablewski
Napisano

Witam na tym forum, zajmuje sie wizualizacjami wszystkiego co mi wpadnie w rece - to moj zawod i pasja.

tu znajduje sie jeden z tematow:

http://mmar3d.de/115/pegaz.htm

 

pegaz001.jpg

 

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość szablewski
Napisano

sorry ale co to jest cellshade?

Napisano

Śliczne, ale odblask na tych mniejszych metalowych elementach jest beznadziejny. :-I

 

Tekstura ogólnego metalu jest bardzo ładna.

 

Łaczenia tych rur kiepskie. Nie powinno tam być zespawane?

Napisano
napisał Pussik

Łaczenia tych rur kiepskie. Nie powinno tam być zespawane?

 

Nie powinno, tego typu gaźniki wykonywane są ze stopu aluminium, odlewane ;)

 

Tekstura obiektu jest ok, ale materiały tych drobniejszych elementów psują jakość całego obiektu.

Napisano

Cellshade to shader ktory pozwala renderowac obiekt w taki sposob ze wyglada jakby byl narysowany. Obecnie istnieje troche pluginow to umozliwiajacych i oferuja on naprawde duzy wachlarz mozliwosci. Cellshade moze byc np imitujacy kredke, olowek, farbe czy np collage. W tym przypadku mialem jednak na mysli raczej taki ktory imitowalby ciekopis lub jakas technike kreslarska (czarny kontur obiektu z jego bialym wypelnieniem przy takim samym kolorze tla)

Gość szablewski
Napisano
napisał Leru

Cellshade to shader ktory pozwala renderowac obiekt w taki sposob ze wyglada jakby byl narysowany

aa to o to chodzi, dzieki:) ja mam problemy z nomenklatura, czesto nie wiem jak sie cos nazywa, chociaz tego uzywam. Ale w tym wypadku chodzilo o namiastke realizmu.

Dzieki wszystkim za krytyke, z kazdym dniem widze coeaz wiecej niedociagniec:) ale teraz niestety nie mam czysu poprawiac.

Napisano

Nawet jesli jest odlewany ten gaznik to i tak nie ma takich ostrych krawędzi. Poprostu przy odlewie powstają leciutkie luki tam gdzie jeden \"walec\" łączy się z drugim




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności