Skocz do zawartości

Bazylika Sacre Coeur


JohnnieWooker

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za miłe komentarze :). Wziąłem sobie do serca post Mortoma i nieco poprawiłem oświetlenie. Niestety moje doświadczenia z Yafarayem są niewielkie więc jestem na etapie metody prób i błędów. Dodałem jednego meshlighta zza kamery z lekkim odcieniem niebieskiego i pokombinowałem trochę z sunem także całość będzie mniej żółta, no i zwiększyłem sample bo ten szum już mnie zaczął denerwować. Render powinienem pojawić się wieczorem.

3d_operator: siatki teraz nie wrzucę bo się renderuje ale tak naprawdę to nie ma tu co oglądać. Poza rzeźbami i ornamentami to głównie proste bryły. Cegły wytłoczone bump mapą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woah!

 

(tyle w temacie)

 

Ale na prawdę robi wrażenie. Ale chyba brakuje anty-aliasingu no i jeszcze dopieść render. Czyste tła to dla mebli są dobre, ten model na klęczkach prosi o ładną scenkę. Również bardzo się wszystko świeci. Może to właśnie dlatego, że nie ma tego tła i tak jasność tej kaplicy (katedry) zlewa się z jasnością tła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi się coraz lepiej :) a może spróbujesz Luxrender'em to wyczesać? Fakt czasy ma nieziemsko... wolne. Ale może dopieści trochę model :)

 

Może się powtarzam.. ale ładuj to na jakąś scenę z environment'em bo model jest super, tylko się marnuje na takim pustym placu.

 

Kolor koni powinien przechodzić w zieleń a nie w niebieski :)

 

Ogólnie czekam na taki render :)

14%20Bazylika%20Sacre%20Coeur.jpg

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luxrender niestety wywalał się przy próbie renderowania przy każdym setupie z GI (za mało ramu). Po dodaniu wieżyczki Yafaray również odmówił współpracy ale rozwiązałem ten problem dzieląc projekt na 2 mniejsze pliki i łącząc w gimpie wyrenderowane już obrazki. Rozmiar wieżyczki jest tutaj za mały, zauważyłem to dopiero po wyrenderowaniu.

 

2uppjm0.png

 

Hi-res po kliknięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnnieWooker - Ile ty masz ramu, że ci wywaliło? 2Gb? a próbowałeś podzielić obrazek na parę części (crop - w MAXsie, nie wiem jak to się nazywa w Blenderku) i renderować je oddzielnie?

Jak wywala ci na samej budowli to nie wiem jak będzie u ciebie z tłem :|

 

Popraw koniom główki... u ciebie patrzą prosto, na zdjęciu widać, że patrzą na środek wejścia/ulicy.

 

Pozr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile scena waży? w sęsie ile poly na rendering? Bo 2GB to jeszcze nie tragednia. Jak masz często powatarzający się detal to zrób go na clone instance (przynajmniej takl sie to nazywa w MAXsie, niewiem czy jest taka opcja w blenderku, ale oszczędza to w cholerę ramu).

A czy nie ma w blenderze czegoś takiego jak PROXY? bo to też potrafi oszczędzić dużo pamięci.

 

Potestuj jeszcze te rendery:

http://sunflow.sourceforge.net/index.php?pg=gall

http://www.kerkythea.net/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=70

Edytowane przez Mortom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2GB ramu i ciężkie sceny renderuję w kawałkach, lub proxy jeśli vray. :P

 

A co do pracy, to rzeczywiście sam modeling jest wypas, ale światło i render kuleją. Jak jeszcze posiedzisz to więcej wyciągniesz, bo szkoda marnować potencjał pracy. Pozdro ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, modelowanie idzie ci swietnie a ze to wip to wierze ,ze te renderery to poczatek calej sceny, bo jak mowili poprzednicy, twoj wklad w ten model pojdzie na marne jak nie pokarzesz tego modelu w jakims tam srodowisku. Jesli wyjdzie ci to jak sobie wyobrazam to daje 5 gwiazdek a narazie 0 bo pomimo tego, ze model swietny to nie ma tego ...czegos... hehheh jak to kobiety nieraz mowia...

PS. ile ma polygonow ta scena??? bo przy 2G pamieci raczej nie powinn ci sie nic wieszac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze :). Czy spełnię oczekiwania to się okaże. W każdym razie enviorment jest w planach. Podrzucam parę siatek.

14vpues.jpg

 

Polygonów było około 2mln kiedy scena się wywaliła. Przy renderowaniu w wewnętrznym silniku nie osiągnąłem jeszcze wystarczającego limitu, jednak export do yafaraya najwidoczniej jest bardziej wymagający.

Edytowane przez JohnnieWooker
+info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności