Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, korzystam z blendera 2.49 i wymodelowałem sobie postać do animacji i wygląda to tak: http://img205.imageshack.us/img205/3374/rendertest.jpg , zrobiłem rigging i skinning. Przy próbnej animacji okazało się, że postać się rusza, ale włosy zostają nie ruchome tam gdzie były. W modifiers znalazłem opcję convert(to mesh) i próbowałem połączyć to z resztą, ale wtedy włosy nie są widoczne po renderingu... Myslałem, czy może nie zepsułem czegoś po drodze i nie powinnienem spróbować zrobic tych włosów jeszcze raz z gotowym modelem(wcześniej robiłem je na osobnej warstwie i próbowałem łączyć z ciałem). Bardzo proszę o radę.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Za bardzo nie wiem co zrobiłeś że nie ruszają się w animacji, bo zazwyczaj się ruszają standardowo. Może opisz dokładniej jak robisz włosy, albo podaj plik.

 

Co masz na myśli że robisz na osobnej warstwie? Layers (te kosteczki pod ekranem)?

Jeśli robiłeś na osobnym obiekcie, to musiałbyś zlinkować ten obiekt z głową żeby się ruszał, chociaż radziłabym je robić prosto na prawdziwej głowie (z różnych powodów).

 

Nie konwertuj do mesha, bo nawet gdyby się wtedy renderowały (pewnie wystarczy dodać materiał), będą się renderowały dużo dłużej niż jako prawdziwe włosy.

Napisano
  • Autor

Znaczy zrobiłem na osobnej 'kosteczce' na innym obiekcie po czym przyłączyłem ten obiekt do reszty ciała, ale rozumiem że powinnienem zrobić od razu na całości? A robie chyba w miare normalnie, efekty cząsteczkowe, hair, rózne pratmetry i kolorek. OK to bez convertowanie, bede walczył, a jak po zrobieniu bez posrednio na ciele nie bedzie działaś to bede dalej pytał.

Napisano

Tzn. teoretycznie powinno działać tak jak mówisz, o ile ten inny obiekt rusza się prawidłowo razem z głową. Podłączyłeś parent to bone?

Napisano

Umieść modyfikator Particles generujący włosy poniżej modyfikatora Armature (armature musi być pierwszy).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.