Sebazx6r Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 (edytowane) Siem, mam pytanko jak zrobic by postac szla po sciezce? Czy da sie to jakos uzyć razem z motion path? drugie pytanie jak zaznaczyc wszystkie mozliwe KEY dla animacji (wszystkich elementow) tak by to skopiowac badz skasowac? edit1: Ok udalo mi sie wrzucic na sciezke. Jednkze wciaz mnie interesuje jak skopiowac wszystkie klucze by zrobic sciezke dluzsza i zrobic ze kolo idzie. http://www.youtube.com/watch?v=KG2ul8nxIaE edit2: Chce skopiować cały walk cycle, powielic i wydluzyc sciezke (motion path). ANYBODY?? Edit3: Widze tez ze blendshape'ow mi nie skopiowalo. Ok blendshapy ktore mialem dodane pod kuleczko do kontroli glowy tez sie przekopiowaly. Ustawione byly w atrybutach i poloczone przez general editor. http://www.youtube.com/watch?v=OgQ9PdIil4k Nawet tutka machnalem. Edytowane 14 Grudzień 2010 przez Sebazx6r
ca mel Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 Zainteresuj się character setami. Są idealne do kontroli wszystkiego naraz. Pozdr.
guzikk Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 W zasadzie nie dużo wiem o animacji ale może to Ci pomoże: jeśli chodzi o drugie pytanie to otwórz graph editora i tam się baw. Ad edit2: jak wyżej. Jeśli chcesz to tylko zapętlić to zrób curves->pre-infinity->cycle with offset
Sebazx6r Napisano 14 Grudzień 2010 Autor Napisano 14 Grudzień 2010 (edytowane) O widze pare osob z Warszawy :D moze ktos by chcial sie spotkac? Ja pracuje na lapku. I wymienic pogladami :D.?? http://www.youtube.com/watch?v=OgQ9PdIil4k Skopiowalem poprzednie ruchy z walk cycle za pomoca doop sheet. http://www.youtube.com/watch?v=TO4782xYqhc o tak to zrobilem. moze komus sie przyd. Edytowane 14 Grudzień 2010 przez Sebazx6r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się