Jump to content

Walk cycle a chodzenie po sciezce


Sebazx6r

Recommended Posts

Siem,

mam pytanko jak zrobic by postac szla po sciezce? Czy da sie to jakos uzyć razem z motion path? drugie pytanie jak zaznaczyc wszystkie mozliwe KEY dla animacji (wszystkich elementow) tak by to skopiowac badz skasowac?

edit1:

Ok udalo mi sie wrzucic na sciezke. Jednkze wciaz mnie interesuje jak skopiowac wszystkie klucze by zrobic sciezke dluzsza i zrobic ze kolo idzie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KG2ul8nxIaE

edit2:

Chce skopiować cały walk cycle, powielic i wydluzyc sciezke (motion path). ANYBODY??

Edit3:

Widze tez ze blendshape'ow mi nie skopiowalo.

 

Ok blendshapy ktore mialem dodane pod kuleczko do kontroli glowy tez sie przekopiowaly. Ustawione byly w atrybutach i poloczone przez general editor.

 

http://www.youtube.com/watch?v=OgQ9PdIil4k

 

Nawet tutka machnalem.

Edited by Sebazx6r
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

W zasadzie nie dużo wiem o animacji ale może to Ci pomoże:

jeśli chodzi o drugie pytanie to otwórz graph editora i tam się baw.

Ad edit2: jak wyżej. Jeśli chcesz to tylko zapętlić to zrób curves->pre-infinity->cycle with offset

Link to comment
Share on other sites

O widze pare osob z Warszawy :D moze ktos by chcial sie spotkac? Ja pracuje na lapku. I wymienic pogladami :D.??

 

http://www.youtube.com/watch?v=OgQ9PdIil4k

 

Skopiowalem poprzednie ruchy z walk cycle za pomoca doop sheet.

http://www.youtube.com/watch?v=TO4782xYqhc o tak to zrobilem. moze komus sie przyd.

Edited by Sebazx6r
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy