Sebazx6r Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 (edited) Siem, mam pytanko jak zrobic by postac szla po sciezce? Czy da sie to jakos uzyć razem z motion path? drugie pytanie jak zaznaczyc wszystkie mozliwe KEY dla animacji (wszystkich elementow) tak by to skopiowac badz skasowac? edit1: Ok udalo mi sie wrzucic na sciezke. Jednkze wciaz mnie interesuje jak skopiowac wszystkie klucze by zrobic sciezke dluzsza i zrobic ze kolo idzie. http://www.youtube.com/watch?v=KG2ul8nxIaE edit2: Chce skopiować cały walk cycle, powielic i wydluzyc sciezke (motion path). ANYBODY?? Edit3: Widze tez ze blendshape'ow mi nie skopiowalo. Ok blendshapy ktore mialem dodane pod kuleczko do kontroli glowy tez sie przekopiowaly. Ustawione byly w atrybutach i poloczone przez general editor. http://www.youtube.com/watch?v=OgQ9PdIil4k Nawet tutka machnalem. Edited December 14, 2010 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
ca mel Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Zainteresuj się character setami. Są idealne do kontroli wszystkiego naraz. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guzikk Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 W zasadzie nie dużo wiem o animacji ale może to Ci pomoże: jeśli chodzi o drugie pytanie to otwórz graph editora i tam się baw. Ad edit2: jak wyżej. Jeśli chcesz to tylko zapętlić to zrób curves->pre-infinity->cycle with offset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 14, 2010 Author Share Posted December 14, 2010 (edited) O widze pare osob z Warszawy :D moze ktos by chcial sie spotkac? Ja pracuje na lapku. I wymienic pogladami :D.?? http://www.youtube.com/watch?v=OgQ9PdIil4k Skopiowalem poprzednie ruchy z walk cycle za pomoca doop sheet. http://www.youtube.com/watch?v=TO4782xYqhc o tak to zrobilem. moze komus sie przyd. Edited December 14, 2010 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now