Gość Savoy Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 Robione na szybko wczoraj wieczorem, może z tej sceny coś wyjdzie (radiosity Montecarlo AA-low, koszmarny czas liczenia - 4h w nocy). Swiatło wyłączone. Trochę za mocny DoF, Jeszcze bez tekstur na kostkach. [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Savoy]
Ka21k Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 Nie no to mnie to normalnie juz powala a ty mowisz ze jeszcze nie koniec. Kiedy ja tak bede robil? Chyba za dwie godzinki jak troche przydusze Maxa :)))
Pussik Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 Rozumiem, że uczysz się i testujesz efekty. Ale efekt nie za ciekawy, hdri to ja nie widze :| ... i te 4h.
Marcin Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 niewidzisz HDRI ? popatrz na cienie a reflect przeciesz moze miec gloosa i wcale mapy niepokazywac...moze samo oswietlenie to HDRI....ale ogolnie to fajnie..:D a ja bym DOFa takiego ostrego zostawil ale moze ten marerial bardziej irozmaicic jezeli juz chcesz ta scenke dopieszczać mozesz zrobic szew z jakiejs nici itp....pomysl...
Gość Savoy Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 HDRI zastosowałem tylko do oświetlenia sceny, gdyby ustawić na kostakach większy parametr \"reflection\" byłoby widać całe otoczenie. (jest na 10%). Lightwawe ma niestety koszmarny czas liczenia radiosity a po włączeniu efektu \"montecarlo\" i AA cała zabawa traci sens (Był to tylko test sceny przy tych ustawieniach - normalnie używam radiosity backgrudnd- jest kilka razy szybciej!! i praktycznie nie widać różnicy)
enzo Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 Pussik...wiesz co to jest HDRi??? przecież hdri to mapa z kótrej pobiera się wartości dotyczące światła i otoczenia (najczęściej panoramiczne zdjęcie)... I to tutaj dobrze widać... mógłyś pokazac Mapkę z której korzystałeś??? A pozatym pracka jest bardzo dobra...dobre (właściwe) ustawienie kamery..dobre materiały...ciekay pomysł.., i ten pomysł z wyszyciem materiału nicią (jedna nić...na samym początku kadru kamery), wydaje się być obiecujący...zacieram ręce
Orion Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 Kostki trochę za bardzo się błyszczą, a poza tym w prawdziwych kostkach oczka są drążone a nie naklekjane
Predator Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 no stary troszke zczasem zaszalales:) no ale coz czlowiek na bledach sie uczy.
Falcrum Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 Jdyne co mi się podoba na tym renderku to teksturka podłoża...do reszty można zawsze się czepiać: 1 kostki to nic nadzwyczajnego...ot wygładzone na krawędziach box\'y ( tudzież podstawowa figura...nie znam dobrze LW) z maną mapką w kropki...:P Przydaloby się zrobić zamiast tej teksturki dziurki ( no chyba, że taką masz kostę w domu...:P) 2. Za duża refleksja...wyglądają jak z porcelany 3. Brak jakiś zabrudzeń...( czyste czepialstwo...a nie mowilem :P:D) 4. Dofik rzeczywiście jest trochę za mocny... Ogólnie praca jest calkiem, calkiem...Wygląda na to, ze teksturka tego materiału nadrabia do reszty :)...dobrze, że to WiP :) Więc coś jeszcze robisz z tym...mam taką nadzieję...:P Predator - 4h to nic...(choć jak na taka scenkę to jednak tochę dużo)jeśli ma się słabego kompa...wiem coś o tym...sam pacuję na takim....:( Pozdr
Gość Savoy Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 No cóż ... czarne kropki są dziurami tylko mam problem z uwidocznieniem ich głębi (muszę włączyć światło chociaż na kilka procent i dać na maksa refleksy). Jak mówiłem wcześniej nie ma tekstur na kostkach (teraz wrzuciłem testowo dwie na powierzchnię). Acha komp to celek 1.4 , 512 RAM (ale już niedługo przez sieć podłącze jeszcze dwa i będzie szybciej. Tym razem radiosity backgrund (AA medium) i prawie nie widać różnicy a szybkość renderowania o wiele większa. Pozdrawiam
Gość Savoy Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 Acha i te monety narazie płaskie może zastosuję Displacement map. enzo dla Ciebie mapa HDRI (teraz LowDRI) Oryginał ma ponad 3000 pikseli w poziomie
Marcin Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 no qrde dlamnie sie podoba jak cholera no i mowie dodaj ten szew bo wyglada troszke pusto tam z tylu jak by załamanie kanapy zrób i tyle albo n ajakims fotelu zeby te zgiecie bylo nawet moze byc malo szczegolowe bo i tak DOF wszystko zalatwi :] Powodzenia
enzo Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 thx za zdjęcie mapki... Dobrze kombinujesz...z tą sceną..., ale jak dla mnie lepiej było by tak..: kostki zostają, ale zamiast monet...leży przewrócony jubek na kości...a kości dają wrażenie jak by z niego wypadły...kubek najlepiej jak był by czarny/brąz a we wnątrz coś jak kość słoniowa..:)) to tylko moja koncepcja...i żeby zdjęcie..starciło swój odcien i odeszło minimalnie (powiedzmy jakies 10 %) w sepie...
Gość Savoy Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Może taka wersja? (znowu za duży DoF) w następnej wersji powiększę głębię ostrości.
kx Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 kostki za brudne i chyba ta szklanka nie pasuje, moze jakis kubek drewniany?
Gość User190 Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 No zaczęło to wyglądać nawet neiźle.. gratuluję - prostota i elegancja ;-)
empik Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 fajne fajne mi sie podoba zrob jeszcze ruletke itp.
Myszek Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 fajnie fajnie :) wydaje mi sie ze tych kostek za duzo jest, moze 2 z przodu i jedna z tylu ?? sproboj tez dodac popielniczke z papierosami :)
Marcin Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 ja bym zmienil tą szmate zeby frędzelki troszke byly bardziej poszarpane no i szklanka troszke dna niepokazuje ......moze dodaj jakis plyn o innym koloze moze cola
Gość Savoy Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 Wrzucam następną (przedostatnią wersję) Poprawiona szklanka.
Gość Savoy Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 I dla zainteresowanych (Lightwave) najważniejsze ustawienia. Zwracam uwagę na bardzo przydatny dodatek HDR Exposure, zainteresowani będą pewni ci, którzy mają problemy z dziwnymi plamami na scenach przy HDRI.
Kris_R Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 Zaczyna się rozwijać i nabierać sensu... Idziesz w mocny realizm więc tego się trzymaj... zastanów się dobrze jaka ma być wymowa tego obrazka bo czas zacząć ostro myśleć o kolorystyce, kontraście, o tym jaki charakter ta scenka otrzyma - a dzięki temu wymowę... Na razie jest trochę mdłe i jednolite wszystko Trzymam kciuki i będę śledził wątek... może z tego ciekawa pracka wyjść!
beeper Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 Savoy - a czemu na stole nie leżą złotówki ??
Gość Savoy Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 Scena ukończona w dziale Finished Works \"Kostki\" http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=12061 [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Savoy]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się