Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robione na szybko wczoraj wieczorem, może z tej sceny coś wyjdzie (radiosity Montecarlo AA-low, koszmarny czas liczenia - 4h w nocy).

Swiatło wyłączone.

Trochę za mocny DoF, Jeszcze bez tekstur na kostkach.

 

 

[Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Savoy]

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie no to mnie to normalnie juz powala a ty mowisz ze jeszcze nie koniec.

Kiedy ja tak bede robil?

Chyba za dwie godzinki jak troche przydusze Maxa :)))

Napisano

Rozumiem, że uczysz się i testujesz efekty.

 

 

Ale efekt nie za ciekawy, hdri to ja nie widze :| ... i te 4h.

Napisano

niewidzisz HDRI ? popatrz na cienie a reflect przeciesz moze miec gloosa i wcale mapy niepokazywac...moze samo oswietlenie to HDRI....ale ogolnie to fajnie..:D

a ja bym DOFa takiego ostrego zostawil ale moze ten marerial bardziej irozmaicic jezeli juz chcesz ta scenke dopieszczać mozesz zrobic szew z jakiejs nici itp....pomysl...

Napisano

HDRI zastosowałem tylko do oświetlenia sceny, gdyby ustawić na kostakach większy parametr \"reflection\" byłoby widać całe otoczenie. (jest na 10%).

Lightwawe ma niestety koszmarny czas liczenia radiosity a po włączeniu efektu \"montecarlo\" i AA cała zabawa traci sens (Był to tylko test sceny przy tych ustawieniach - normalnie używam radiosity backgrudnd- jest kilka razy szybciej!! i praktycznie nie widać różnicy)

Napisano

Pussik...wiesz co to jest HDRi??? przecież hdri to mapa z kótrej pobiera się wartości dotyczące światła i otoczenia (najczęściej panoramiczne zdjęcie)...

 

I to tutaj dobrze widać...

mógłyś pokazac Mapkę z której korzystałeś???

 

A pozatym pracka jest bardzo dobra...dobre (właściwe) ustawienie kamery..dobre materiały...ciekay pomysł.., i ten pomysł z wyszyciem materiału nicią (jedna nić...na samym początku kadru kamery), wydaje się być obiecujący...zacieram ręce

 

Napisano

Kostki trochę za bardzo się błyszczą, a poza tym w prawdziwych kostkach oczka są drążone a nie naklekjane

Napisano

Jdyne co mi się podoba na tym renderku to teksturka podłoża...do reszty można zawsze się czepiać:

1 kostki to nic nadzwyczajnego...ot wygładzone na krawędziach box\'y ( tudzież podstawowa figura...nie znam dobrze LW) z maną mapką w kropki...:P

Przydaloby się zrobić zamiast tej teksturki dziurki ( no chyba, że taką masz kostę w domu...:P)

2. Za duża refleksja...wyglądają jak z porcelany

3. Brak jakiś zabrudzeń...( czyste czepialstwo...a nie mowilem :P:D)

4. Dofik rzeczywiście jest trochę za mocny...

 

Ogólnie praca jest calkiem, calkiem...Wygląda na to, ze teksturka tego materiału nadrabia do reszty :)...dobrze, że to WiP :) Więc coś jeszcze robisz z tym...mam taką nadzieję...:P

 

Predator - 4h to nic...(choć jak na taka scenkę to jednak tochę dużo)jeśli ma się słabego kompa...wiem coś o tym...sam pacuję na takim....:(

 

Pozdr

Napisano

No cóż ... czarne kropki są dziurami tylko mam problem z uwidocznieniem ich głębi (muszę włączyć światło chociaż na kilka procent i dać na maksa refleksy).

Jak mówiłem wcześniej nie ma tekstur na kostkach (teraz wrzuciłem testowo dwie na powierzchnię).

Acha komp to celek 1.4 , 512 RAM (ale już niedługo przez sieć podłącze jeszcze dwa i będzie szybciej.

Tym razem radiosity backgrund (AA medium) i prawie nie widać różnicy a szybkość renderowania o wiele większa.

Pozdrawiam

Napisano

Acha i te monety narazie płaskie może zastosuję Displacement map.

 

enzo dla Ciebie mapa HDRI (teraz LowDRI)

Oryginał ma ponad 3000 pikseli w poziomie

 

Napisano

no qrde dlamnie sie podoba jak cholera no i mowie dodaj ten szew bo wyglada troszke pusto tam z tylu jak by załamanie kanapy zrób i tyle albo n ajakims fotelu zeby te zgiecie bylo nawet moze byc malo szczegolowe bo i tak DOF wszystko zalatwi :] Powodzenia

Napisano

thx za zdjęcie mapki...

Dobrze kombinujesz...z tą sceną..., ale jak dla mnie lepiej było by tak..:

 

kostki zostają, ale zamiast monet...leży przewrócony jubek na kości...a kości dają wrażenie jak by z niego wypadły...kubek najlepiej jak był by czarny/brąz a we wnątrz coś jak kość słoniowa..:))

 

to tylko moja koncepcja...i żeby zdjęcie..starciło swój odcien i odeszło minimalnie (powiedzmy jakies 10 %) w sepie...

Napisano

Może taka wersja? (znowu za duży DoF) w następnej wersji powiększę głębię ostrości.

Napisano

kostki za brudne i chyba ta szklanka nie pasuje, moze jakis kubek drewniany?

Napisano

No zaczęło to wyglądać nawet neiźle.. gratuluję - prostota i elegancja ;-)

Napisano

fajnie fajnie :)

wydaje mi sie ze tych kostek za duzo jest, moze 2 z przodu i jedna z tylu ?? sproboj tez dodac popielniczke z papierosami :)

Napisano

ja bym zmienil tą szmate zeby frędzelki troszke byly bardziej poszarpane no i szklanka troszke dna niepokazuje ......moze dodaj jakis plyn o innym koloze moze cola

Napisano

Wrzucam następną (przedostatnią wersję) Poprawiona szklanka.

Napisano

Siatka

Napisano

I dla zainteresowanych (Lightwave) najważniejsze ustawienia. Zwracam uwagę na bardzo przydatny dodatek HDR Exposure, zainteresowani będą pewni ci, którzy mają problemy z dziwnymi plamami na scenach przy HDRI.

Napisano

cd..

Napisano

Zaczyna się rozwijać i nabierać sensu...

Idziesz w mocny realizm więc tego się trzymaj... zastanów się dobrze jaka ma być wymowa tego obrazka bo czas zacząć ostro myśleć o kolorystyce, kontraście, o tym jaki charakter ta scenka otrzyma - a dzięki temu wymowę...

Na razie jest trochę mdłe i jednolite wszystko

Trzymam kciuki i będę śledził wątek... może z tego ciekawa pracka wyjść!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności