Napisano 2 Czerwiec 200420 l Robione na szybko wczoraj wieczorem, może z tej sceny coś wyjdzie (radiosity Montecarlo AA-low, koszmarny czas liczenia - 4h w nocy). Swiatło wyłączone. Trochę za mocny DoF, Jeszcze bez tekstur na kostkach. [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Savoy]
Napisano 2 Czerwiec 200420 l Nie no to mnie to normalnie juz powala a ty mowisz ze jeszcze nie koniec. Kiedy ja tak bede robil? Chyba za dwie godzinki jak troche przydusze Maxa :)))
Napisano 2 Czerwiec 200420 l Rozumiem, że uczysz się i testujesz efekty. Ale efekt nie za ciekawy, hdri to ja nie widze :| ... i te 4h.
Napisano 2 Czerwiec 200420 l niewidzisz HDRI ? popatrz na cienie a reflect przeciesz moze miec gloosa i wcale mapy niepokazywac...moze samo oswietlenie to HDRI....ale ogolnie to fajnie..:D a ja bym DOFa takiego ostrego zostawil ale moze ten marerial bardziej irozmaicic jezeli juz chcesz ta scenke dopieszczać mozesz zrobic szew z jakiejs nici itp....pomysl...
Napisano 2 Czerwiec 200420 l HDRI zastosowałem tylko do oświetlenia sceny, gdyby ustawić na kostakach większy parametr \"reflection\" byłoby widać całe otoczenie. (jest na 10%). Lightwawe ma niestety koszmarny czas liczenia radiosity a po włączeniu efektu \"montecarlo\" i AA cała zabawa traci sens (Był to tylko test sceny przy tych ustawieniach - normalnie używam radiosity backgrudnd- jest kilka razy szybciej!! i praktycznie nie widać różnicy)
Napisano 2 Czerwiec 200420 l Pussik...wiesz co to jest HDRi??? przecież hdri to mapa z kótrej pobiera się wartości dotyczące światła i otoczenia (najczęściej panoramiczne zdjęcie)... I to tutaj dobrze widać... mógłyś pokazac Mapkę z której korzystałeś??? A pozatym pracka jest bardzo dobra...dobre (właściwe) ustawienie kamery..dobre materiały...ciekay pomysł.., i ten pomysł z wyszyciem materiału nicią (jedna nić...na samym początku kadru kamery), wydaje się być obiecujący...zacieram ręce
Napisano 2 Czerwiec 200420 l Kostki trochę za bardzo się błyszczą, a poza tym w prawdziwych kostkach oczka są drążone a nie naklekjane
Napisano 2 Czerwiec 200420 l no stary troszke zczasem zaszalales:) no ale coz czlowiek na bledach sie uczy.
Napisano 2 Czerwiec 200420 l Jdyne co mi się podoba na tym renderku to teksturka podłoża...do reszty można zawsze się czepiać: 1 kostki to nic nadzwyczajnego...ot wygładzone na krawędziach box\'y ( tudzież podstawowa figura...nie znam dobrze LW) z maną mapką w kropki...:P Przydaloby się zrobić zamiast tej teksturki dziurki ( no chyba, że taką masz kostę w domu...:P) 2. Za duża refleksja...wyglądają jak z porcelany 3. Brak jakiś zabrudzeń...( czyste czepialstwo...a nie mowilem :P:D) 4. Dofik rzeczywiście jest trochę za mocny... Ogólnie praca jest calkiem, calkiem...Wygląda na to, ze teksturka tego materiału nadrabia do reszty :)...dobrze, że to WiP :) Więc coś jeszcze robisz z tym...mam taką nadzieję...:P Predator - 4h to nic...(choć jak na taka scenkę to jednak tochę dużo)jeśli ma się słabego kompa...wiem coś o tym...sam pacuję na takim....:( Pozdr
Napisano 3 Czerwiec 200420 l No cóż ... czarne kropki są dziurami tylko mam problem z uwidocznieniem ich głębi (muszę włączyć światło chociaż na kilka procent i dać na maksa refleksy). Jak mówiłem wcześniej nie ma tekstur na kostkach (teraz wrzuciłem testowo dwie na powierzchnię). Acha komp to celek 1.4 , 512 RAM (ale już niedługo przez sieć podłącze jeszcze dwa i będzie szybciej. Tym razem radiosity backgrund (AA medium) i prawie nie widać różnicy a szybkość renderowania o wiele większa. Pozdrawiam
Napisano 3 Czerwiec 200420 l Acha i te monety narazie płaskie może zastosuję Displacement map. enzo dla Ciebie mapa HDRI (teraz LowDRI) Oryginał ma ponad 3000 pikseli w poziomie
Napisano 3 Czerwiec 200420 l no qrde dlamnie sie podoba jak cholera no i mowie dodaj ten szew bo wyglada troszke pusto tam z tylu jak by załamanie kanapy zrób i tyle albo n ajakims fotelu zeby te zgiecie bylo nawet moze byc malo szczegolowe bo i tak DOF wszystko zalatwi :] Powodzenia
Napisano 3 Czerwiec 200420 l thx za zdjęcie mapki... Dobrze kombinujesz...z tą sceną..., ale jak dla mnie lepiej było by tak..: kostki zostają, ale zamiast monet...leży przewrócony jubek na kości...a kości dają wrażenie jak by z niego wypadły...kubek najlepiej jak był by czarny/brąz a we wnątrz coś jak kość słoniowa..:)) to tylko moja koncepcja...i żeby zdjęcie..starciło swój odcien i odeszło minimalnie (powiedzmy jakies 10 %) w sepie...
Napisano 6 Czerwiec 200420 l Może taka wersja? (znowu za duży DoF) w następnej wersji powiększę głębię ostrości.
Napisano 6 Czerwiec 200420 l kostki za brudne i chyba ta szklanka nie pasuje, moze jakis kubek drewniany?
Napisano 6 Czerwiec 200420 l No zaczęło to wyglądać nawet neiźle.. gratuluję - prostota i elegancja ;-)
Napisano 6 Czerwiec 200420 l fajnie fajnie :) wydaje mi sie ze tych kostek za duzo jest, moze 2 z przodu i jedna z tylu ?? sproboj tez dodac popielniczke z papierosami :)
Napisano 6 Czerwiec 200420 l ja bym zmienil tą szmate zeby frędzelki troszke byly bardziej poszarpane no i szklanka troszke dna niepokazuje ......moze dodaj jakis plyn o innym koloze moze cola
Napisano 8 Czerwiec 200420 l I dla zainteresowanych (Lightwave) najważniejsze ustawienia. Zwracam uwagę na bardzo przydatny dodatek HDR Exposure, zainteresowani będą pewni ci, którzy mają problemy z dziwnymi plamami na scenach przy HDRI.
Napisano 8 Czerwiec 200420 l Zaczyna się rozwijać i nabierać sensu... Idziesz w mocny realizm więc tego się trzymaj... zastanów się dobrze jaka ma być wymowa tego obrazka bo czas zacząć ostro myśleć o kolorystyce, kontraście, o tym jaki charakter ta scenka otrzyma - a dzięki temu wymowę... Na razie jest trochę mdłe i jednolite wszystko Trzymam kciuki i będę śledził wątek... może z tego ciekawa pracka wyjść!
Napisano 23 Czerwiec 200420 l Scena ukończona w dziale Finished Works \"Kostki\" http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=12061 [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Savoy]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto