Skocz do zawartości

Scena 3D \"Kostki\" koniec


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robione na szybko wczoraj wieczorem, może z tej sceny coś wyjdzie (radiosity Montecarlo AA-low, koszmarny czas liczenia - 4h w nocy).

Swiatło wyłączone.

Trochę za mocny DoF, Jeszcze bez tekstur na kostkach.

 

 

[Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Savoy]

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie no to mnie to normalnie juz powala a ty mowisz ze jeszcze nie koniec.

Kiedy ja tak bede robil?

Chyba za dwie godzinki jak troche przydusze Maxa :)))

Napisano

niewidzisz HDRI ? popatrz na cienie a reflect przeciesz moze miec gloosa i wcale mapy niepokazywac...moze samo oswietlenie to HDRI....ale ogolnie to fajnie..:D

a ja bym DOFa takiego ostrego zostawil ale moze ten marerial bardziej irozmaicic jezeli juz chcesz ta scenke dopieszczać mozesz zrobic szew z jakiejs nici itp....pomysl...

Napisano

HDRI zastosowałem tylko do oświetlenia sceny, gdyby ustawić na kostakach większy parametr \"reflection\" byłoby widać całe otoczenie. (jest na 10%).

Lightwawe ma niestety koszmarny czas liczenia radiosity a po włączeniu efektu \"montecarlo\" i AA cała zabawa traci sens (Był to tylko test sceny przy tych ustawieniach - normalnie używam radiosity backgrudnd- jest kilka razy szybciej!! i praktycznie nie widać różnicy)

Napisano

Pussik...wiesz co to jest HDRi??? przecież hdri to mapa z kótrej pobiera się wartości dotyczące światła i otoczenia (najczęściej panoramiczne zdjęcie)...

 

I to tutaj dobrze widać...

mógłyś pokazac Mapkę z której korzystałeś???

 

A pozatym pracka jest bardzo dobra...dobre (właściwe) ustawienie kamery..dobre materiały...ciekay pomysł.., i ten pomysł z wyszyciem materiału nicią (jedna nić...na samym początku kadru kamery), wydaje się być obiecujący...zacieram ręce

 

Napisano

Jdyne co mi się podoba na tym renderku to teksturka podłoża...do reszty można zawsze się czepiać:

1 kostki to nic nadzwyczajnego...ot wygładzone na krawędziach box\'y ( tudzież podstawowa figura...nie znam dobrze LW) z maną mapką w kropki...:P

Przydaloby się zrobić zamiast tej teksturki dziurki ( no chyba, że taką masz kostę w domu...:P)

2. Za duża refleksja...wyglądają jak z porcelany

3. Brak jakiś zabrudzeń...( czyste czepialstwo...a nie mowilem :P:D)

4. Dofik rzeczywiście jest trochę za mocny...

 

Ogólnie praca jest calkiem, calkiem...Wygląda na to, ze teksturka tego materiału nadrabia do reszty :)...dobrze, że to WiP :) Więc coś jeszcze robisz z tym...mam taką nadzieję...:P

 

Predator - 4h to nic...(choć jak na taka scenkę to jednak tochę dużo)jeśli ma się słabego kompa...wiem coś o tym...sam pacuję na takim....:(

 

Pozdr

Napisano

No cóż ... czarne kropki są dziurami tylko mam problem z uwidocznieniem ich głębi (muszę włączyć światło chociaż na kilka procent i dać na maksa refleksy).

Jak mówiłem wcześniej nie ma tekstur na kostkach (teraz wrzuciłem testowo dwie na powierzchnię).

Acha komp to celek 1.4 , 512 RAM (ale już niedługo przez sieć podłącze jeszcze dwa i będzie szybciej.

Tym razem radiosity backgrund (AA medium) i prawie nie widać różnicy a szybkość renderowania o wiele większa.

Pozdrawiam

Napisano

Acha i te monety narazie płaskie może zastosuję Displacement map.

 

enzo dla Ciebie mapa HDRI (teraz LowDRI)

Oryginał ma ponad 3000 pikseli w poziomie

 

Napisano

no qrde dlamnie sie podoba jak cholera no i mowie dodaj ten szew bo wyglada troszke pusto tam z tylu jak by załamanie kanapy zrób i tyle albo n ajakims fotelu zeby te zgiecie bylo nawet moze byc malo szczegolowe bo i tak DOF wszystko zalatwi :] Powodzenia

Napisano

thx za zdjęcie mapki...

Dobrze kombinujesz...z tą sceną..., ale jak dla mnie lepiej było by tak..:

 

kostki zostają, ale zamiast monet...leży przewrócony jubek na kości...a kości dają wrażenie jak by z niego wypadły...kubek najlepiej jak był by czarny/brąz a we wnątrz coś jak kość słoniowa..:))

 

to tylko moja koncepcja...i żeby zdjęcie..starciło swój odcien i odeszło minimalnie (powiedzmy jakies 10 %) w sepie...

Napisano

Może taka wersja? (znowu za duży DoF) w następnej wersji powiększę głębię ostrości.

Gość User190
Napisano

No zaczęło to wyglądać nawet neiźle.. gratuluję - prostota i elegancja ;-)

Napisano

ja bym zmienil tą szmate zeby frędzelki troszke byly bardziej poszarpane no i szklanka troszke dna niepokazuje ......moze dodaj jakis plyn o innym koloze moze cola

Napisano

Wrzucam następną (przedostatnią wersję) Poprawiona szklanka.

Napisano

I dla zainteresowanych (Lightwave) najważniejsze ustawienia. Zwracam uwagę na bardzo przydatny dodatek HDR Exposure, zainteresowani będą pewni ci, którzy mają problemy z dziwnymi plamami na scenach przy HDRI.

Napisano

Zaczyna się rozwijać i nabierać sensu...

Idziesz w mocny realizm więc tego się trzymaj... zastanów się dobrze jaka ma być wymowa tego obrazka bo czas zacząć ostro myśleć o kolorystyce, kontraście, o tym jaki charakter ta scenka otrzyma - a dzięki temu wymowę...

Na razie jest trochę mdłe i jednolite wszystko

Trzymam kciuki i będę śledził wątek... może z tego ciekawa pracka wyjść!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności