Hooch Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 (edytowane) Witam. Mam krótke pytanie. Jak mogę użyć kanał Alpha z tekstury do Ambient Color? Edytowane 26 Grudzień 2010 przez Hooch
asblaze Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 1. Albo nikt nie wie, 2. Albo nikt Ciebe nie lubi, 3. Albo pytanie tak trywialne że nikt nie odpowiada. :) Podłącz outTransparency z noda File do ambientColor Phonga.
beny Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 asblaze, myślę że skoro Hooch zadał to pytanie to Twoja odpowiedź niestety będzie zbyt ogólna :)
Hooch Napisano 28 Grudzień 2010 Autor Napisano 28 Grudzień 2010 asblaze, myślę że skoro Hooch zadał to pytanie to Twoja odpowiedź niestety będzie zbyt ogólna :) Zaraz sprawdzę jego metodę. Na innym forum kazali mi robić kilkanaście połączeń między różnymi elementami których nazw się nie da wymówić. UPDATE: Nie można połączyć outAlpha z AmbientColor
beny Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Zaraz sprawdzę jego metodę. Na innym forum kazali mi robić kilkanaście połączeń między różnymi elementami których nazw się nie da wymówić. UPDATE: Nie można połączyć outAlpha z AmbientColor Ale można outAlpha z AmbientColorR, potem drugie połączenie outAlpha z AmbientColorG, potem trzecie outAlpha z AmbientColorB i masz załatwioną kwestię outAlpha z Ambient Color.
asblaze Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Czytam i czytam mój poprzedni post, i... nie rozumiem. czy ja na pewno napisałem outAlpha? Bo bykiem stoi outTransparency :)
Hooch Napisano 28 Grudzień 2010 Autor Napisano 28 Grudzień 2010 Czytam i czytam mój poprzedni post, i... nie rozumiem. czy ja na pewno napisałem outAlpha? Bo bykiem stoi outTransparency :) Też nie do końca działa. W high quality render nie działa. ale i tak jest lepiej.
asblaze Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 A ty chcesz zrzuty z viewportu robić, czy render? Nie oczekuj cudów. OpenGL to nie DirectX. Wiele rzeczy nie działa w High Quality, jeśli już jakimś szczęściem HQ w ogóle działa :P
Hooch Napisano 28 Grudzień 2010 Autor Napisano 28 Grudzień 2010 A ty chcesz zrzuty z viewportu robić, czy render? Nie oczekuj cudów. OpenGL to nie DirectX. Wiele rzeczy nie działa w High Quality, jeśli już jakimś szczęściem HQ w ogóle działa :P Robie model do gry. I łątwiej jest mi teksturować jak widze co tam się dzieje. P.S. Czy da się coś zrobić aby Maya updatowała tekstury bez klikania w teksture i update file?
ca mel Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Czy da się coś zrobić aby Maya updatowała tekstury bez klikania w teksture i update file? Jest taki plugin Nex firmy DigitalRaster, oprócz różnych przydatnych rzeczy miał właśnie automatyczny update tekstury po każdej zmianie na dysku. Nie wiem czy jest do nowych wersji Mai, bo większość jego funkcji jest już zaszyta w samej mai. Innym rozwiązaniem jest skrypt, np gotowy i darmowy fileReload, po uruchomieniu odświeża wszystkie tekstury w scenie. Niestety oznacza to że przy sporej ilości tekstur na odświeżenie trzeba czasem sporo czekać. Pozdr.
Gość Chrupek3D Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 a nie latwiej bedzie Ci zapuscic jakis silnik w tle, np. Marmoset toolbag, skoro robisz modele do gry?
Hooch Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Napisano 5 Styczeń 2011 a nie latwiej bedzie Ci zapuscic jakis silnik w tle, np. Marmoset toolbag, skoro robisz modele do gry? a jak? Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się