Napisano 26 Grudzień 201014 l Witam. Mam krótke pytanie. Jak mogę użyć kanał Alpha z tekstury do Ambient Color? Edytowane 26 Grudzień 201014 l przez Hooch
Napisano 28 Grudzień 201014 l 1. Albo nikt nie wie, 2. Albo nikt Ciebe nie lubi, 3. Albo pytanie tak trywialne że nikt nie odpowiada. :) Podłącz outTransparency z noda File do ambientColor Phonga.
Napisano 28 Grudzień 201014 l asblaze, myślę że skoro Hooch zadał to pytanie to Twoja odpowiedź niestety będzie zbyt ogólna :)
Napisano 28 Grudzień 201014 l Autor asblaze, myślę że skoro Hooch zadał to pytanie to Twoja odpowiedź niestety będzie zbyt ogólna :) Zaraz sprawdzę jego metodę. Na innym forum kazali mi robić kilkanaście połączeń między różnymi elementami których nazw się nie da wymówić. UPDATE: Nie można połączyć outAlpha z AmbientColor
Napisano 28 Grudzień 201014 l Zaraz sprawdzę jego metodę. Na innym forum kazali mi robić kilkanaście połączeń między różnymi elementami których nazw się nie da wymówić. UPDATE: Nie można połączyć outAlpha z AmbientColor Ale można outAlpha z AmbientColorR, potem drugie połączenie outAlpha z AmbientColorG, potem trzecie outAlpha z AmbientColorB i masz załatwioną kwestię outAlpha z Ambient Color.
Napisano 28 Grudzień 201014 l Czytam i czytam mój poprzedni post, i... nie rozumiem. czy ja na pewno napisałem outAlpha? Bo bykiem stoi outTransparency :)
Napisano 28 Grudzień 201014 l Autor Czytam i czytam mój poprzedni post, i... nie rozumiem. czy ja na pewno napisałem outAlpha? Bo bykiem stoi outTransparency :) Też nie do końca działa. W high quality render nie działa. ale i tak jest lepiej.
Napisano 28 Grudzień 201014 l A ty chcesz zrzuty z viewportu robić, czy render? Nie oczekuj cudów. OpenGL to nie DirectX. Wiele rzeczy nie działa w High Quality, jeśli już jakimś szczęściem HQ w ogóle działa :P
Napisano 28 Grudzień 201014 l Autor A ty chcesz zrzuty z viewportu robić, czy render? Nie oczekuj cudów. OpenGL to nie DirectX. Wiele rzeczy nie działa w High Quality, jeśli już jakimś szczęściem HQ w ogóle działa :P Robie model do gry. I łątwiej jest mi teksturować jak widze co tam się dzieje. P.S. Czy da się coś zrobić aby Maya updatowała tekstury bez klikania w teksture i update file?
Napisano 28 Grudzień 201014 l Czy da się coś zrobić aby Maya updatowała tekstury bez klikania w teksture i update file? Jest taki plugin Nex firmy DigitalRaster, oprócz różnych przydatnych rzeczy miał właśnie automatyczny update tekstury po każdej zmianie na dysku. Nie wiem czy jest do nowych wersji Mai, bo większość jego funkcji jest już zaszyta w samej mai. Innym rozwiązaniem jest skrypt, np gotowy i darmowy fileReload, po uruchomieniu odświeża wszystkie tekstury w scenie. Niestety oznacza to że przy sporej ilości tekstur na odświeżenie trzeba czasem sporo czekać. Pozdr.
Napisano 5 Styczeń 201114 l a nie latwiej bedzie Ci zapuscic jakis silnik w tle, np. Marmoset toolbag, skoro robisz modele do gry?
Napisano 5 Styczeń 201114 l Autor a nie latwiej bedzie Ci zapuscic jakis silnik w tle, np. Marmoset toolbag, skoro robisz modele do gry? a jak? Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto