Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej, mam pytanie, jak można przetransportować mapę z google earth do 3ds maxa (ze wszystkimi wypukłościami terenu itd.)?

 

Dodam, że nigdy wcześniej nie pracowałam z google earth. Z góry dzięki :)

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tutaj niestety potrzebny jest program google sketchup 6 pro którego ja nie posiadam...

Napisano

skeczup pro ma pelna wersje trial ktora dziala przez pare godzin, idealnie starcza zeby tylko wlaczyc program, zrobic export i wylaczyc :)

Napisano

Ja tam kiedyś eksportowałem przy użyciu darmowej wersji Sketchupa. Właściwie bardziej polegało to na imporcie formatów od sketchupa, przy pomocy plugina - poszukaj pod hasłem ColladaMax.

Napisano
  • Autor

hej, ściągnęłam OpenCOLLADA for 3ds Max 1.2.5

2009-11-13, ale nadal nie mogę transportować modelu ze sketchupa do 3ds maxa.

Napisano

Ale w jaki sposób nie możesz, wywala jakiś błąd? Brak odpowiedniego formatu? Pamiętam, że to chyba nie było takie banalne - nie mam pod ręką ani Sketchupa ani 3dsmax ale z tego co pamiętam, z pliku .kmz (który działał trochę jak archiwum zip) trzeba było wygrzebać .dae i dopiero to importować.

Napisano
  • Autor

nie było takiego formatu... pamiętasz może, jak wygrzebać z .kmz .dae?

Napisano

Otwórz go jakimś packerem - Winzip, winrar itp. Powinny być dwa katalogi, jeden z teksturami, drugi z modelem.

Napisano
  • Autor

Bez problemu rozpakowałam do .dae, ale kiedy próbowałam zaimportować to do 3ds Maxa, pokazał mi się komunikat:

"An error has occured..."

Napisano

z tego co pamiętam to dae chyba odpowiadał obj i wystarczyło rozszerzenia zmienić i zaimportować do maxa.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności