dominika Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 hej, mam pytanie, jak można przetransportować mapę z google earth do 3ds maxa (ze wszystkimi wypukłościami terenu itd.)? Dodam, że nigdy wcześniej nie pracowałam z google earth. Z góry dzięki :)
Kubajaniak Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 Tu jest jak wyeksportować do formatu 3ds. Może pomoże http://www.simpleeditions.com/39002/importing-terrain-from-google-earth-to-rhinoceros
dominika Napisano 26 Grudzień 2010 Autor Napisano 26 Grudzień 2010 tutaj niestety potrzebny jest program google sketchup 6 pro którego ja nie posiadam...
mirach Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 skeczup pro ma pelna wersje trial ktora dziala przez pare godzin, idealnie starcza zeby tylko wlaczyc program, zrobic export i wylaczyc :)
Lucas Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 Ja tam kiedyś eksportowałem przy użyciu darmowej wersji Sketchupa. Właściwie bardziej polegało to na imporcie formatów od sketchupa, przy pomocy plugina - poszukaj pod hasłem ColladaMax.
dominika Napisano 29 Grudzień 2010 Autor Napisano 29 Grudzień 2010 hej, ściągnęłam OpenCOLLADA for 3ds Max 1.2.5 2009-11-13, ale nadal nie mogę transportować modelu ze sketchupa do 3ds maxa.
dominika Napisano 29 Grudzień 2010 Autor Napisano 29 Grudzień 2010 mogę dodać, że mam wersję 3ds max 2010
Lucas Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 Ale w jaki sposób nie możesz, wywala jakiś błąd? Brak odpowiedniego formatu? Pamiętam, że to chyba nie było takie banalne - nie mam pod ręką ani Sketchupa ani 3dsmax ale z tego co pamiętam, z pliku .kmz (który działał trochę jak archiwum zip) trzeba było wygrzebać .dae i dopiero to importować.
dominika Napisano 29 Grudzień 2010 Autor Napisano 29 Grudzień 2010 nie było takiego formatu... pamiętasz może, jak wygrzebać z .kmz .dae?
Lucas Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 Otwórz go jakimś packerem - Winzip, winrar itp. Powinny być dwa katalogi, jeden z teksturami, drugi z modelem.
dominika Napisano 30 Grudzień 2010 Autor Napisano 30 Grudzień 2010 Bez problemu rozpakowałam do .dae, ale kiedy próbowałam zaimportować to do 3ds Maxa, pokazał mi się komunikat: "An error has occured..."
Tores Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 z tego co pamiętam to dae chyba odpowiadał obj i wystarczyło rozszerzenia zmienić i zaimportować do maxa.
Rekomendowane odpowiedzi