Napisano 11 Styczeń 201114 l Witam, Zapraszamy do zapoznania się z tutorialem przedstawiającym proces tworzenia wnętrza kuchennego, począwszy od modelowania poprzez przykłady tekstur i materiałów na ustawieniach vraya (kamery + światła + renderer)skończywszy. Liczymy na opinie i propozycje poszerzenia naszego tutka o inne, interesujące was aspekty, związane z tworzeniem grafiki 3d. TUTORIAL Każdy może spróbować własnych sił, wykorzystując nasze modele dostępne na DOWNLOAD Pozdrawiamy Zespół Meedo Edytowane 17 Styczeń 201114 l przez Meedo_pl
Napisano 11 Styczeń 201114 l Hej Bardzo fajny tutek. Z uwag jakie mam, to mozna by bylo dopisac przy ustawieniach vraya ze ilosc passow w LC powinna byc taka ile rdrzeni sie ma. A tak z ciekawosci, czemu reinhard? na tak niskiej wartosci to przeciez dokladnie to samo co exponential. pozdrawiam
Napisano 11 Styczeń 201114 l świetny tut. Mimo, że na 3ds maxa, nie wydaje mi się by był problem z przeniesieniem metodyki pracy do Blendera :)
Napisano 12 Styczeń 201114 l Autor mirach - dzięki. Co do reinharda, to wynika to z tego ,że zaczynam ustawiać światło zwykle od wartości 0,5 i w zależności co się dzieje w scenie to zwiększam bądź zmniejszam wartość burna. A czemu reinhard? bo daje mi to możliwość kontroli przepaleń i mimo tego ,że musiałem zejść tak nisko to nie widziałem powodu żeby zmieniać na exponential , bo przecież to to samo:) Dobrotek - dzięki, mam nadzieję ,że się przyda.
Napisano 12 Styczeń 201114 l Bardzo fajnie jak ktoś dzieli się w tak przystępny sposób swoją wiedzą i doświadczeniem.
Napisano 13 Styczeń 201114 l Autor Dynamico - ależ nie ma problemu, w niedługim czasie powinny pojawić się następne tutoriale.
Napisano 16 Styczeń 201114 l Również dziękuję za poradnik, swoją drogą bardzo ładna galeria na stronie. Jeśli można wiedzieć jaki temat będzie następnego tutoriala? Może łazienka? Wraz z opise układania płytek;p Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto