Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Zapraszamy do zapoznania się z tutorialem przedstawiającym proces tworzenia wnętrza kuchennego, począwszy od modelowania poprzez przykłady tekstur i materiałów na ustawieniach vraya (kamery + światła + renderer)skończywszy. Liczymy na opinie i propozycje poszerzenia naszego tutka o inne, interesujące was aspekty, związane z tworzeniem grafiki 3d.

 

TUTORIAL

 

Każdy może spróbować własnych sił, wykorzystując nasze modele dostępne na

 

DOWNLOAD

 

Pozdrawiamy

Zespół Meedo

Edytowane przez Meedo_pl
  • Like 3
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej

 

Bardzo fajny tutek.

 

Z uwag jakie mam, to mozna by bylo dopisac przy ustawieniach vraya ze ilosc passow w LC powinna byc taka ile rdrzeni sie ma.

 

A tak z ciekawosci, czemu reinhard? na tak niskiej wartosci to przeciez dokladnie to samo co exponential.

 

pozdrawiam

Napisano

mirach - dzięki. Co do reinharda, to wynika to z tego ,że zaczynam ustawiać światło zwykle od wartości 0,5 i w zależności co się dzieje w scenie to zwiększam bądź zmniejszam wartość burna. A czemu reinhard? bo daje mi to możliwość kontroli przepaleń i mimo tego ,że musiałem zejść tak nisko to nie widziałem powodu żeby zmieniać na exponential , bo przecież to to samo:)

Dobrotek - dzięki, mam nadzieję ,że się przyda.

Gość marcindh
Napisano

Również dziękuję za poradnik, swoją drogą bardzo ładna galeria na stronie. Jeśli można wiedzieć jaki temat będzie następnego tutoriala? Może łazienka? Wraz z opise układania płytek;p

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności