Jump to content

[Inne]Proces tworzenia sceny-wnętrze kuchni klasycznej,3dsmax + vray[3dsmax]


Meedo_pl

Recommended Posts

Witam,

Zapraszamy do zapoznania się z tutorialem przedstawiającym proces tworzenia wnętrza kuchennego, począwszy od modelowania poprzez przykłady tekstur i materiałów na ustawieniach vraya (kamery + światła + renderer)skończywszy. Liczymy na opinie i propozycje poszerzenia naszego tutka o inne, interesujące was aspekty, związane z tworzeniem grafiki 3d.

 

TUTORIAL

 

Każdy może spróbować własnych sił, wykorzystując nasze modele dostępne na

 

DOWNLOAD

 

Pozdrawiamy

Zespół Meedo

Edited by Meedo_pl
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Bardzo fajny tutek.

 

Z uwag jakie mam, to mozna by bylo dopisac przy ustawieniach vraya ze ilosc passow w LC powinna byc taka ile rdrzeni sie ma.

 

A tak z ciekawosci, czemu reinhard? na tak niskiej wartosci to przeciez dokladnie to samo co exponential.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

mirach - dzięki. Co do reinharda, to wynika to z tego ,że zaczynam ustawiać światło zwykle od wartości 0,5 i w zależności co się dzieje w scenie to zwiększam bądź zmniejszam wartość burna. A czemu reinhard? bo daje mi to możliwość kontroli przepaleń i mimo tego ,że musiałem zejść tak nisko to nie widziałem powodu żeby zmieniać na exponential , bo przecież to to samo:)

Dobrotek - dzięki, mam nadzieję ,że się przyda.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy