Skocz do zawartości

NURBS Maya pogróbienei powierzchni


Sebazx6r

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobilem tarcze hamulcowe z nurbs. Pomyslalem ze latwie bedzie te wszystie otwory zrobic w nurbsami. Natknąłem na problem. Chcialbym to pogrobic: Pomyslalem moze przektonwertowac na poly ale niezle babole wychodza.

 

35707074.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm... Przełącz się na Control Vertex i pogrub albo przy opcjach konwertowania na polygony pogrzeb... Nie mogę zajrzeć do May'i jako ściągi ale masz przecież helpa. Jesli chodzi o edge i ich wygląd to po prostu masz dwa obiekty na tym samym miejscu :P przesuń to będzie lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności