Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zrobilem tarcze hamulcowe z nurbs. Pomyslalem ze latwie bedzie te wszystie otwory zrobic w nurbsami. Natknąłem na problem. Chcialbym to pogrobic: Pomyslalem moze przektonwertowac na poly ale niezle babole wychodza.

 

35707074.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 616
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nigdy nie siedziałem w Maya ale może znajdziesz funkcje "Shell", w każdym programie jaki znam to jest, to samo robi i pod tą nazwą.

Napisano

Hmm... Przełącz się na Control Vertex i pogrub albo przy opcjach konwertowania na polygony pogrzeb... Nie mogę zajrzeć do May'i jako ściągi ale masz przecież helpa. Jesli chodzi o edge i ich wygląd to po prostu masz dwa obiekty na tym samym miejscu :P przesuń to będzie lepiej ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności