Napisano 11 Styczeń 201114 l Zrobilem tarcze hamulcowe z nurbs. Pomyslalem ze latwie bedzie te wszystie otwory zrobic w nurbsami. Natknąłem na problem. Chcialbym to pogrobic: Pomyslalem moze przektonwertowac na poly ale niezle babole wychodza. Edytowane 11 Styczeń 201114 l przez Sebazx6r
Napisano 8 Kwiecień 201114 l Nigdy nie siedziałem w Maya ale może znajdziesz funkcje "Shell", w każdym programie jaki znam to jest, to samo robi i pod tą nazwą.
Napisano 8 Kwiecień 201114 l Hmm... Przełącz się na Control Vertex i pogrub albo przy opcjach konwertowania na polygony pogrzeb... Nie mogę zajrzeć do May'i jako ściągi ale masz przecież helpa. Jesli chodzi o edge i ich wygląd to po prostu masz dwa obiekty na tym samym miejscu :P przesuń to będzie lepiej ;)