Skocz do zawartości

Obiekt 3D: ME328


bbandi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

fajny klimat. jak w grze IŁ-2 Sturmovik, czyli jednak trochę zbyt sielankowy. z wyrzutni rakiet powinieneś był zdjąć kontrast i saturację - zwróć uwagę jak odcina się od tła. wtedy też samolot wyszedłby na pierwszy plan. ogólnie obrazki mają potencjał ale nie wykorzystałeś go w postprodukcji, szczególnie widać to na drugim renderze - praktycznie brak gazów wylotowych z silników, a te zawsze wyglądają ekstra

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszym ujęciu wyrzutnia i cała reszta na ziemi wygląda nie teges, jest za duża i wygląda jakby się nie trzymała ziemi. Myślę że można by tam dać też jakiś dym, czy coś po wystrzale rakiety. Drugie ujęcie mi się podoba ale to prawda, że nie przyłożyłeś się do materiałów. Pracuj na tym jeszcze bo same modele są dobre i można z tego coś wycisnąć więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to robótka na akord. Nie przyłożyłeś się tym razem.

Tekstury ala gra komputerowa, ogień z silników + monstrualna wyrzutnia na ziemi, którą obsługują giganty - porównaj ich skalę na tle drzew.

Strzelanie prototypu rakiety co widać po jej malowaniu i loty obserwacyjne prototypem samolotu.

Nie za dużo tutaj prototypów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

infected - prace for fun, prototypy także prototypowe sceny, textury wzorowane na http://www.militaryfactory.com/aircraft/imgs/messerschmitt-me328.jpg nie było to wymyślne malowanie jak widać, co do nitowania nie znalazłem materiałów, ogień wzorowany na filmach z you tube (w moi wątku linki) obiekty są względem własnej skali ok tylko względem tła faktycznie większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny temat zdecydowałeś się pokazać. Te niemieckie dziwadła sprawiają, że ciary chodzą po plecach.

Uważam, że oba obrazy mają duży potencjał, ale mógłbyś jeszcze nad nimi przysiąść. Na pierwszy rzut oka brakuje detalu tak w modelu jak i teksturach. Co prawda jak przeglądam zdjęcia tegoż to widzę, że budowę miał ten samolot prostą, niemniej mógłbyś spróbować ten brak detalu w konstrukcji nadgonić teksturami: blachy nigdy nie leżą idealnie, zagniecenia, nity, odarcia farby, brudy, wszystko to wpłynie na to, że na samolocie zadzieje się więcej.

Co do tych dwóch Twoich ujęć:

Pierwsze - być może nieźle by zrobiło ujęciu gdyby ten ME nie leciał idealnie prosto. Teraz i linia jego skrzydeł i linia horyzontu są identyczne. Może wprowadź dynamikę kierunków. Fajnie, że przechyliłeś kamerę, ale może przechyl samolot na lewe skrzydło, może zawęź kadr?

Drugie - może zróżnicuj ustawienie samolotów (jakieś przechyły?). Poza tym aż się prosi tu o mocne światło od tyłu i ostre cienie na samolotach.

Sorry jak naruszam Twoją wizję. To tylko takie luźne uwagi. Niemniej jak mówiłem jest potencjał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peter - dzięki za uwagi, może kiedyś zrobę jeszcze jakąś scenę z wykorzystaniem tych modeli

infected - no a ja wybrałem wersje testową, przeprowadzają testy, mogłeś się udzielić w WIP-ie, wybacz ale teraz robisz mi w wątku składowisko rakiet nie moznaby to w linku ująć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

infected - no a ja wybrałem wersje testową, przeprowadzają testy, mogłeś się udzielić w WIP-ie, wybacz ale teraz robisz mi w wątku składowisko rakiet nie moznaby to w linku ująć?

Dla ciebie wszystko...

Wyskoczyłeś z tym z wipa w pół drogi nim zdążyłem się obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności