Jump to content

Honda Prelude BB9

Winoo1

Recommended Posts

Od jakiegoś czasu ciągnę prywatnie temat modelingu samochodu, którym aktualnie wożę tyłek. W miarę wolnego czasu zawsze coś dłubnę. Czasami to mały detal, czasami coś większego. Model nie jest skończony, trochę elementów jeszcze mu brakuje. Muszę domodelować wnętrza reflektorów i halogenów, wnętrza lamp tylnich i wnętrze. Opony będą bieżnikowane displacem. Render zrobiłem w celu poglądu, jak finalnie może wyglądać i na co jeszcze muszę zwrócić szczególną uwagę.

Najtrudniejszym elementem do zrobienia może być studio, bo nie mam dużego doświadczenia w tym temacie, a chciałbym wyciągnąć z modelu jak najwięcej uroku.

[/url]1kopias.jpg

Edited by Winoo1

• Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

siemka, no na pierwszy rzut oka wyglada niezle, no przynajmniej to co widac a niestety widac niewiele :( no ale jak sam napisales - brak studia to i nie ma co odbijac..a tak na marginesie - przednie koło jest wieksze czy to tylko zludzenie opty :D ? podlub przy studio i wrzuc jeszcze jakies renderki..pozdrawiam

To, że przednie koło jest większe to złudzenie. Zapewniam, że wszystkie koła są jednakowej wielkości :) Modeling oczywiście w 3d Studio, rendering w Vray 2.0 . Czy są jakieś szczególne aspekty na które powinienem zwrócić uwagę przy tworzeniu studio? Jestem raczej lamerem w tej kwestii i finalny render będzie na pewno pod tym względem musiał poczekać zanim efekt będzie fajny. Chociaż moim zdaniem już jest fajny :) Ciekawe, czy mam dobrze skalibrowany monitor...

Siateczka:

beznazwy1vq.jpg

beznazwy1dh.jpg

Edited by Winoo1

pokaż siatkę bez ms/ts ;) wygląda ładnie...

szkoda że taki szum na renderze.

co do renderu to nie wiadomo po co masz odbicia, nie układają się w nic ciekawego, pokazującego jak wygląda samochód ;)