Winoo1 Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 (edytowane) Od jakiegoś czasu ciągnę prywatnie temat modelingu samochodu, którym aktualnie wożę tyłek. W miarę wolnego czasu zawsze coś dłubnę. Czasami to mały detal, czasami coś większego. Model nie jest skończony, trochę elementów jeszcze mu brakuje. Muszę domodelować wnętrza reflektorów i halogenów, wnętrza lamp tylnich i wnętrze. Opony będą bieżnikowane displacem. Render zrobiłem w celu poglądu, jak finalnie może wyglądać i na co jeszcze muszę zwrócić szczególną uwagę. Najtrudniejszym elementem do zrobienia może być studio, bo nie mam dużego doświadczenia w tym temacie, a chciałbym wyciągnąć z modelu jak najwięcej uroku. [/url] Edytowane 19 Styczeń 2011 przez Winoo1
michaiŁ Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 siemka, no na pierwszy rzut oka wyglada niezle, no przynajmniej to co widac a niestety widac niewiele :( no ale jak sam napisales - brak studia to i nie ma co odbijac..a tak na marginesie - przednie koło jest wieksze czy to tylko zludzenie opty :D ? podlub przy studio i wrzuc jeszcze jakies renderki..pozdrawiam
Orangegraphics Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 model wygląda w porządku, pokaż siatki aby było co oceniać skoro render dopiero dłubać chcesz
MariushO Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 przednie koło jest wieksze czy to tylko zludzenie opty :D ? popieram tez wydaje mi sie ze wieksze a jesli chodzi o studio to powiedz w jakim programie to robisz i jakiego renderera uzywasz
Winoo1 Napisano 19 Styczeń 2011 Autor Napisano 19 Styczeń 2011 (edytowane) To, że przednie koło jest większe to złudzenie. Zapewniam, że wszystkie koła są jednakowej wielkości :) Modeling oczywiście w 3d Studio, rendering w Vray 2.0 . Czy są jakieś szczególne aspekty na które powinienem zwrócić uwagę przy tworzeniu studio? Jestem raczej lamerem w tej kwestii i finalny render będzie na pewno pod tym względem musiał poczekać zanim efekt będzie fajny. Chociaż moim zdaniem już jest fajny :) Ciekawe, czy mam dobrze skalibrowany monitor... Siateczka: Edytowane 20 Styczeń 2011 przez Winoo1
michaiŁ Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 siatka bomba tylko czemu taka gesta? i nie obraz sie ale no dla mnie przednie kolo jest wieksze i juz :D model super..nic tylko dodac reszte i smażyć :)
Winoo1 Napisano 19 Styczeń 2011 Autor Napisano 19 Styczeń 2011 Nie obrażam się :) Może na koniec zmienię FOV, żeby nikt już na to koło nie narzekal. Siatka gęsta, no bo...a dlaczego nie? :) Skoro komputer nawet nie mruknie, to dlaczego się ograniczać :)
michaiŁ Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 co do studio - moze sie przydac .. http://www.wonderhowto.com/how-to-light-57-chevy-photo-studio-243242
cortes Napisano 20 Styczeń 2011 Napisano 20 Styczeń 2011 pokaż siatkę bez ms/ts ;) wygląda ładnie... szkoda że taki szum na renderze. co do renderu to nie wiadomo po co masz odbicia, nie układają się w nic ciekawego, pokazującego jak wygląda samochód ;)
Winoo1 Napisano 20 Styczeń 2011 Autor Napisano 20 Styczeń 2011 (edytowane) pokaż siatkę bez ms/ts ;) wygląda ładnie... szkoda że taki szum na renderze. co do renderu to nie wiadomo po co masz odbicia, nie układają się w nic ciekawego, pokazującego jak wygląda samochód ;) Siatka bazowa wstawiona wyżej. Szum jest dlatego, bo renderowałem na naprawdę niskich ustawieniach. A studio...hmmm...to tylko test. Najpierw muszę ukończyć sam model, zanim zabiorę się za oświetlenie :) W końcu to jest sekcja Work In Progress, prawda? :D Edytowane 20 Styczeń 2011 przez Winoo1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się