Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dobry wieczór,

od niedawna zacząłem się bawić w 3dstudio max. Od kilku lat zawodowo zajmuję się grafiką 2d, photoshop itp.

Po wymodelowaniu swojego pierwszego obiektu przy pomocy "polymodelingu" zderzyłem się z edytorem materiałów. I tu mam problem. Podręczniki jakie mam nie tłumaczą jasno co i jak działa, nie mam opanowanej terminologii żeby trafić w dobry samouczek na internecie (więc nie odsyłajcie mnie do wujka Googla, od niego zacząłem) i nie potrafię sobie z tym poradzić. Czy jest jakieś źródło traktujące kompleksowo i przejrzyście o wykorzystaniu tego okna?

 

To samo tyczy się metod renderowania.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Piotrek.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Podpinam się pod pytanie. Nie widziałem jeszcze na oczka maxa 2011. Czy to prawda że tam jest taki fajny nodeowy mayopodobny material editor?

Napisano

ja sie wypowiem ze bardzo sie napalalem na ten nowy edytor w 2011, ale po chwili uzywania go przelaczylem spowrotem na compact. Bardzo toporne wg mnie jest ten slate, mam nadzieje ze go troche dopoleruja w 2012 (ktora w sumie powinna byc za pare miesiecy :) ), bo narazie mnie nie przekonal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności