flamaster69 Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Dobry wieczór, od niedawna zacząłem się bawić w 3dstudio max. Od kilku lat zawodowo zajmuję się grafiką 2d, photoshop itp. Po wymodelowaniu swojego pierwszego obiektu przy pomocy "polymodelingu" zderzyłem się z edytorem materiałów. I tu mam problem. Podręczniki jakie mam nie tłumaczą jasno co i jak działa, nie mam opanowanej terminologii żeby trafić w dobry samouczek na internecie (więc nie odsyłajcie mnie do wujka Googla, od niego zacząłem) i nie potrafię sobie z tym poradzić. Czy jest jakieś źródło traktujące kompleksowo i przejrzyście o wykorzystaniu tego okna? To samo tyczy się metod renderowania. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Piotrek.
mirach Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 manual programu pod F1? tam naprawde opisana jest kazda funkcja, okienko itp, lacznie z obrazkami.
Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Podpinam się pod pytanie. Nie widziałem jeszcze na oczka maxa 2011. Czy to prawda że tam jest taki fajny nodeowy mayopodobny material editor?
mirach Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 ja sie wypowiem ze bardzo sie napalalem na ten nowy edytor w 2011, ale po chwili uzywania go przelaczylem spowrotem na compact. Bardzo toporne wg mnie jest ten slate, mam nadzieje ze go troche dopoleruja w 2012 (ktora w sumie powinna byc za pare miesiecy :) ), bo narazie mnie nie przekonal.
Orangegraphics Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 tak jak mirach. odpaliłem, zobaczyłem, klikłem i zmieniłem na standardowy
Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 A ten ktoś testował?http://www.ylilammi.com/sme.shtml
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się