Napisano 19 Styczeń 201114 l Dobry wieczór, od niedawna zacząłem się bawić w 3dstudio max. Od kilku lat zawodowo zajmuję się grafiką 2d, photoshop itp. Po wymodelowaniu swojego pierwszego obiektu przy pomocy "polymodelingu" zderzyłem się z edytorem materiałów. I tu mam problem. Podręczniki jakie mam nie tłumaczą jasno co i jak działa, nie mam opanowanej terminologii żeby trafić w dobry samouczek na internecie (więc nie odsyłajcie mnie do wujka Googla, od niego zacząłem) i nie potrafię sobie z tym poradzić. Czy jest jakieś źródło traktujące kompleksowo i przejrzyście o wykorzystaniu tego okna? To samo tyczy się metod renderowania. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Piotrek.
Napisano 19 Styczeń 201114 l manual programu pod F1? tam naprawde opisana jest kazda funkcja, okienko itp, lacznie z obrazkami.
Napisano 19 Styczeń 201114 l Podpinam się pod pytanie. Nie widziałem jeszcze na oczka maxa 2011. Czy to prawda że tam jest taki fajny nodeowy mayopodobny material editor?
Napisano 19 Styczeń 201114 l ja sie wypowiem ze bardzo sie napalalem na ten nowy edytor w 2011, ale po chwili uzywania go przelaczylem spowrotem na compact. Bardzo toporne wg mnie jest ten slate, mam nadzieje ze go troche dopoleruja w 2012 (ktora w sumie powinna byc za pare miesiecy :) ), bo narazie mnie nie przekonal.
Napisano 19 Styczeń 201114 l tak jak mirach. odpaliłem, zobaczyłem, klikłem i zmieniłem na standardowy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto