Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

TE plamy to fotony, musisz zwiększyć ich energię albo ilość, albo zwiększyć fg lub włączyć Global ilumination, najlepiej poprostu odpal, albo poczytaj tutoriala do tego- jest tu parę zasad, których warto się nauczyć. help/tutorials

Napisano

Wlacz sobie w mentalu Final Gather np na Normal to powinno wygladzic ci te plamy z fotonow, powinno byc dobrze ale to oczywiscie zalezy od twoich ustawien GI i swiatel jakie masz w scence

Napisano

W mental rayu oświetlenie tzw. "rzeczywiste" jest realizowane poprzez np. odbijanie komórek światła i przenoszenie ich energii na obiekty sąsiednie, i opiera się na tych "świetlnych plamach". Im są one drobniejsze, im jest ich więcej, tym ziarnistość obrazu wywałana tymi plamami jest mniejsza. Jedyna rada to podkręcić jakość oświetlenia (Init. FG Point Dens., Rays per FG Point), trzeba jednak się liczyć z wydłużonym (bardzo) czasem renderowania. Efekt który niweluje ziarnistość to Interpolate Over Num..., ale by był efektywny trzeba mieć dostateczna ilość promieni, żeby było co interpolować.

 

Obejrzyj to sobie,

może w czymś pomoże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności