Napisano 20 Styczeń 201114 l Witam! W załączniku przesyłam fote modelu domina. Między klockami ukośnymi, położonymi na pionowych klockach widać wyraźnie takie jasne obramowanie, dlaczego takie światło się robi?? Mam kilka świateł Vray. Powinien chyba ukazywać się tylko cień a nie takie światło wokół klocków... o co chodzi??
Napisano 20 Styczeń 201114 l cześć, czy kostki mają nałożony vraymtl? pokaż screen z ustawień global illumination i color mapping. poświata to efekt zwiększenia saturacji - występuje zawsze między dwoma ściankami o takim samym kolorze - ale u Ciebie jest on zdecydowanie za mocny. zawsze można fejkować wsadzając do slotu GI w overridemtl jakiś ciemny kolor pozdrawiam
Napisano 20 Styczeń 201114 l Autor Nie.. kostki to standardowy materiał z bitmapą w diffuse. GI Brute Force mam subdivds:8 i SB: 3 Color Mapping nic nie zmieniałem, jest tak jak było domyślnie... A jeszce jedno pytanko, może bedziesz wiedział: Jak zrobić, żeby ten model wydrukować całościowo w formacie A3 bez utraty na jakości i żeby nie był on spixelowany. Bo jak wrzuce do photoshopa na dokument a3 no to widać spixelowane i jakośc jest słaba...
Napisano 20 Styczeń 201114 l zasada w vray - wszystkie obiekty w scenie powinny mieć na sobie vraymtl. inaczej dzieją się właśnie takie rzeczy. po zmianie materiałów poświata powinna zniknąć. a co do wydruku, jeśli naprawdę zależy Ci na jakości powinieneś wyrenderować to w 300dpi - dla A3 rozdzielczość wynosi 3508x4961px. a jeśli po prostu nie chcesz efektu spixelowania, wystarczy wyrenderować w 1754x2480px pozdrwaiam
Napisano 20 Styczeń 201114 l GI daje po dupie. Inny algorytm GI albo zaznaczyć górne klocki - vray properties - Generate GI - zmniejszamy wartość.
Napisano 21 Styczeń 201114 l Autor A jak wejść do tego Vray Properties? Klikam na górny klocek i daje prawy przycisk myszy to jest tylko "Object properties" a w tym nie ma vray properties i generate GI ....
Napisano 21 Styczeń 201114 l Ja tam mam Vray properties jak kliknę prawym. Zawsze można nadać materiał Vray Material Wrapper albo Override, użyć oryginalnego materiału jako sub materiału i osłabić GI od obiektu.
Napisano 21 Styczeń 201114 l Autor Może dlatego, że mam demo... Cóz... Nie znam sie na tyle w V'ray'u więc nie bardzo wiem o czym piszesz ;] Najgorsze, że dzisiaj muszę mieć to gotowe
Napisano 21 Styczeń 201114 l Robisz material Vray Mat Wrapper. W okno materiału bazowego wsadzasz swój materiał domina. Obniżasz wartość generate GI. Jakie masz silniki podpięte pod GI?
Napisano 22 Styczeń 201114 l Autor Udało się :) Jednak termin mam z tym na jutro także gitara :) Dzięki wielkie Hynol, pozdrówki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto