Jump to content

Pojazd 3d : Cargo ship


Por@szek
 Share

Recommended Posts

hmm..model ładny...poczekam na textury...ale zdaje mi się żę spokojnie mógłbyś usunąć z 2000 poly na niektórych jego elementach...mianowicie i tak większość elementów gdzie gracz nie będzie miał dostępu zastępuje się tylko texturą na mało skomplikowanych obiektach...w mafii np były to textury obrotowe...minaowicie textura obracała się zgodnie z ruchem gracza...mógłbyś spokojnie powzorować sie na GTA3...i VC...bo tam tesh są tankowce :) i ta, nie wygląda to źle :)

 

pozdrawiam...

Link to comment
Share on other sites

Bardzo mozliwe ze macie racje, ale jeszcze nie wiem w jakim projekcie on stanie, chodzi o rozkladanie sie spekulara (odchodzi od vertexa i idzie po edge\'u) zoptymalizowac zawsze moge, gorzej z dodawaniem, ale jeszcze polookam na niego moze przy mapowaniu troche mu odejdzie, bo engine i tak liczy vertexy, a niestety max nie uwzglednia vertexow mapowanych, wiec zawsze zawyza. ale thx

Link to comment
Share on other sites

Wysłane przez Phantom

hmm..model ładny...poczekam na textury...ale zdaje mi się żę spokojnie mógłbyś usunąć z 2000 poly na niektórych jego elementach...mianowicie i tak większość elementów gdzie gracz nie będzie miał dostępu zastępuje się tylko texturą na mało skomplikowanych obiektach...w mafii np były to textury obrotowe...minaowicie textura obracała się zgodnie z ruchem gracza...mógłbyś spokojnie powzorować sie na GTA3...i VC...bo tam tesh są tankowce :) i ta, nie wygląda to źle :)

 

pozdrawiam...

 

Jep jeszcze go zoptymalizowalem( teraz ma okolo 7000 poly i jakies 8400 vert) , moze jeszcze troche mi sie uda pozniej jak juz bede mial dokladniejsze zalozenia gdzie on ma sie znajdowac tzn. obetne nie widoczne poly. A co do wzorowania sie. Znam na tyle silnik w ktorym bedzie siedzial ten stateczek iz wiem ze specjalnie zaslonic sie nic nie da , bo camera jest ustawiona jak na rts\'a przystalo. Natomiast obrotowe txt, na niewiele by sie zdaly, nie wygladalo by to realistycznie, no chyba ze chodzilo by o flore. Z reszta jeszcze nie wiem jak dokladnie bedzie to wygladalo w silniku, jak juz bedzie skonczony wiec moge sie liczyc z tym ze bedzie jeszcze troche poprawek.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajny- współczesne enginy nie powinny mieć z nim najmniejszego problemu. W jednym z nowo pisanych shooterów THQ bronie mają po 30 000 poligonów. A ja się kiedyś męczyłem z postaciami z 1000...

 

Wrzuć koniecznie tekstury bo to co jest na nim w tej chwili... raczej nie trzyma poziomu geometrii.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy