Posted June 6, 200421 yr Model statku transportowego, jeszcze przed texturowaniem, pozniej moze zamieszcze text i ver. zmapowana. [Wyedytowany dnia 19-6-2004 > Por@szek] [Wyedytowany dnia 19-6-2004 > Por@szek]
June 6, 200421 yr Robi wrażenie. Jedyna uwaga to, że prtzód troszkę za ostry, mógłbyś dodać kilka poly i zaokrąglić. Czekam na wersje oteksturowaną.
June 6, 200421 yr Author a tak sobie portfolio montuje, ale moze pozniej do jednej gierki wrzuce, zobacze jak to czasowo wyjdzie i jak rozplanuje level.
June 6, 200421 yr hmm..model ładny...poczekam na textury...ale zdaje mi się żę spokojnie mógłbyś usunąć z 2000 poly na niektórych jego elementach...mianowicie i tak większość elementów gdzie gracz nie będzie miał dostępu zastępuje się tylko texturą na mało skomplikowanych obiektach...w mafii np były to textury obrotowe...minaowicie textura obracała się zgodnie z ruchem gracza...mógłbyś spokojnie powzorować sie na GTA3...i VC...bo tam tesh są tankowce :) i ta, nie wygląda to źle :) pozdrawiam...
June 6, 200421 yr Author Bardzo mozliwe ze macie racje, ale jeszcze nie wiem w jakim projekcie on stanie, chodzi o rozkladanie sie spekulara (odchodzi od vertexa i idzie po edge\'u) zoptymalizowac zawsze moge, gorzej z dodawaniem, ale jeszcze polookam na niego moze przy mapowaniu troche mu odejdzie, bo engine i tak liczy vertexy, a niestety max nie uwzglednia vertexow mapowanych, wiec zawsze zawyza. ale thx
June 7, 200421 yr No mnie sie podoba i tak jak napisalem Ci w moim watku powodzenia przy texturowaniu tego drana! Pozdrawiam.
June 8, 200421 yr ..ladny , monumentalny ... ten blending siatki na głownym renderze troche zaciemnia i jest mało estetyczny ..poza tym nice ...
June 18, 200421 yr Hehe Por@szek Ty draniu! Mnie poganiasz a swojego jeszcze nie skonczyles! ;) A tak serio to wyobrazam sobie jak sie pocisz przy tych wszystkich potrzebnych texturkach :) Powodzenia! Oby pozostalo monumentalnie! ;)
June 19, 200421 yr Author No dobra nie bede taki, jak napisalem ze pokaze to pokaze, i abys Sayonerka nie mowil ze nic nie robie :). Obiekt wymodelowalem w domciu, ale mapowanie i text\'a robiona juz w pracy do takiego smiesznego projektu. Narazie jeden render, ale moze jeszcze dzisiaj zamieszcze dwa nastepne.
June 19, 200421 yr Author Wysłane przez Phantom hmm..model ładny...poczekam na textury...ale zdaje mi się żę spokojnie mógłbyś usunąć z 2000 poly na niektórych jego elementach...mianowicie i tak większość elementów gdzie gracz nie będzie miał dostępu zastępuje się tylko texturą na mało skomplikowanych obiektach...w mafii np były to textury obrotowe...minaowicie textura obracała się zgodnie z ruchem gracza...mógłbyś spokojnie powzorować sie na GTA3...i VC...bo tam tesh są tankowce :) i ta, nie wygląda to źle :) pozdrawiam... Jep jeszcze go zoptymalizowalem( teraz ma okolo 7000 poly i jakies 8400 vert) , moze jeszcze troche mi sie uda pozniej jak juz bede mial dokladniejsze zalozenia gdzie on ma sie znajdowac tzn. obetne nie widoczne poly. A co do wzorowania sie. Znam na tyle silnik w ktorym bedzie siedzial ten stateczek iz wiem ze specjalnie zaslonic sie nic nie da , bo camera jest ustawiona jak na rts\'a przystalo. Natomiast obrotowe txt, na niewiele by sie zdaly, nie wygladalo by to realistycznie, no chyba ze chodzilo by o flore. Z reszta jeszcze nie wiem jak dokladnie bedzie to wygladalo w silniku, jak juz bedzie skonczony wiec moge sie liczyc z tym ze bedzie jeszcze troche poprawek.
June 20, 200421 yr Bardzo fajny- współczesne enginy nie powinny mieć z nim najmniejszego problemu. W jednym z nowo pisanych shooterów THQ bronie mają po 30 000 poligonów. A ja się kiedyś męczyłem z postaciami z 1000... Wrzuć koniecznie tekstury bo to co jest na nim w tej chwili... raczej nie trzyma poziomu geometrii.
Create an account or sign in to comment