[email protected] Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 Model statku transportowego, jeszcze przed texturowaniem, pozniej moze zamieszcze text i ver. zmapowana. [Wyedytowany dnia 19-6-2004 > [email protected]] [Wyedytowany dnia 19-6-2004 > [email protected]] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimrod Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 Robi wrażenie. Jedyna uwaga to, że prtzód troszkę za ostry, mógłbyś dodać kilka poly i zaokrąglić. Czekam na wersje oteksturowaną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kx Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 nie znam sie na statkach, ale mi sie podoba :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaphell Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 krótko - M A Ś Ć !!! :) do czego toto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 6, 2004 Author Share Posted June 6, 2004 a tak sobie portfolio montuje, ale moze pozniej do jednej gierki wrzuce, zobacze jak to czasowo wyjdzie i jak rozplanuje level. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantom Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 hmm..model ładny...poczekam na textury...ale zdaje mi się żę spokojnie mógłbyś usunąć z 2000 poly na niektórych jego elementach...mianowicie i tak większość elementów gdzie gracz nie będzie miał dostępu zastępuje się tylko texturą na mało skomplikowanych obiektach...w mafii np były to textury obrotowe...minaowicie textura obracała się zgodnie z ruchem gracza...mógłbyś spokojnie powzorować sie na GTA3...i VC...bo tam tesh są tankowce :) i ta, nie wygląda to źle :) pozdrawiam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 taa, jak mowi phantom - usunac mozna duzo poligonkow na kadlubie ogolnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 6, 2004 Author Share Posted June 6, 2004 Bardzo mozliwe ze macie racje, ale jeszcze nie wiem w jakim projekcie on stanie, chodzi o rozkladanie sie spekulara (odchodzi od vertexa i idzie po edge\'u) zoptymalizowac zawsze moge, gorzej z dodawaniem, ale jeszcze polookam na niego moze przy mapowaniu troche mu odejdzie, bo engine i tak liczy vertexy, a niestety max nie uwzglednia vertexow mapowanych, wiec zawsze zawyza. ale thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
sayonerka Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 No mnie sie podoba i tak jak napisalem Ci w moim watku powodzenia przy texturowaniu tego drana! Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spinoza Posted June 8, 2004 Share Posted June 8, 2004 ..ladny , monumentalny ... ten blending siatki na głownym renderze troche zaciemnia i jest mało estetyczny ..poza tym nice ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sayonerka Posted June 18, 2004 Share Posted June 18, 2004 Hehe [email protected] Ty draniu! Mnie poganiasz a swojego jeszcze nie skonczyles! ;) A tak serio to wyobrazam sobie jak sie pocisz przy tych wszystkich potrzebnych texturkach :) Powodzenia! Oby pozostalo monumentalnie! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 19, 2004 Author Share Posted June 19, 2004 No dobra nie bede taki, jak napisalem ze pokaze to pokaze, i abys Sayonerka nie mowil ze nic nie robie :). Obiekt wymodelowalem w domciu, ale mapowanie i text\'a robiona juz w pracy do takiego smiesznego projektu. Narazie jeden render, ale moze jeszcze dzisiaj zamieszcze dwa nastepne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 19, 2004 Author Share Posted June 19, 2004 Wysłane przez Phantom hmm..model ładny...poczekam na textury...ale zdaje mi się żę spokojnie mógłbyś usunąć z 2000 poly na niektórych jego elementach...mianowicie i tak większość elementów gdzie gracz nie będzie miał dostępu zastępuje się tylko texturą na mało skomplikowanych obiektach...w mafii np były to textury obrotowe...minaowicie textura obracała się zgodnie z ruchem gracza...mógłbyś spokojnie powzorować sie na GTA3...i VC...bo tam tesh są tankowce :) i ta, nie wygląda to źle :) pozdrawiam... Jep jeszcze go zoptymalizowalem( teraz ma okolo 7000 poly i jakies 8400 vert) , moze jeszcze troche mi sie uda pozniej jak juz bede mial dokladniejsze zalozenia gdzie on ma sie znajdowac tzn. obetne nie widoczne poly. A co do wzorowania sie. Znam na tyle silnik w ktorym bedzie siedzial ten stateczek iz wiem ze specjalnie zaslonic sie nic nie da , bo camera jest ustawiona jak na rts\'a przystalo. Natomiast obrotowe txt, na niewiele by sie zdaly, nie wygladalo by to realistycznie, no chyba ze chodzilo by o flore. Z reszta jeszcze nie wiem jak dokladnie bedzie to wygladalo w silniku, jak juz bedzie skonczony wiec moge sie liczyc z tym ze bedzie jeszcze troche poprawek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 19, 2004 Author Share Posted June 19, 2004 i jeszcze jeden, przed ostatni Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted June 20, 2004 Share Posted June 20, 2004 Bardzo fajny- współczesne enginy nie powinny mieć z nim najmniejszego problemu. W jednym z nowo pisanych shooterów THQ bronie mają po 30 000 poligonów. A ja się kiedyś męczyłem z postaciami z 1000... Wrzuć koniecznie tekstury bo to co jest na nim w tej chwili... raczej nie trzyma poziomu geometrii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 20, 2004 Author Share Posted June 20, 2004 Ostatni, o co chodzi z tym nie trzymaniem geometrii?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhaho Posted June 27, 2004 Share Posted June 27, 2004 Przyjemny dla oka, starannie wykonany. Podoba mi się, pracój dalej. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now